FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: red_p w Styczeń 19, 2013, 23:01:33 pm

Tytuł: Regulacja kierownicy
Wiadomość wysłana przez: red_p w Styczeń 19, 2013, 23:01:33 pm
Pytanie nietypowe. Jak się jej pozbyć?

Chciałbym ustawić ją sobie na stałe w pewnej wysokości. Teraz jak się mocniej chwyci kierę przy manewrowani to potrafi opaść.
Macie jakieś pomysły?
Tytuł: Odp: Regulacja kierownicy
Wiadomość wysłana przez: PiatasE w Styczeń 19, 2013, 23:03:52 pm
Jak odkręcisz obudowę kierownicy to będziesz miał śrubę od tej regulacji. Spróbuj ją dokręcić.
Tytuł: Odp: Regulacja kierownicy
Wiadomość wysłana przez: red_p w Styczeń 19, 2013, 23:26:43 pm
Spróbuj ją dokręcić.

Dzięki. Spróbuję jak mróz zelżeje
Tytuł: Odp: Regulacja kierownicy
Wiadomość wysłana przez: piciek w Styczeń 19, 2013, 23:33:34 pm
W plusie nie trzeba zdejmowac obudowy kolumny kierowniczej, ponieważ pod stacyjką jest okrągła zaślepka, ją się wyciaga i dokręca śrubę fajką od dokręcania kół. Możliwe, że w minusie obudowa jest taka sama.
Tytuł: Odp: Regulacja kierownicy
Wiadomość wysłana przez: red_p w Styczeń 19, 2013, 23:42:52 pm
W plusie nie trzeba zdejmowac obudowy kolumny kierowniczej, ponieważ pod stacyjką jest okrągła zaślepka, ją się wyciaga i dokręca śrubę fajką od dokręcania kół. Możliwe, że w minusie obudowa jest taka sama.

Jutro sprawdzę. Trzeba przepalić gada po tygodniu stania na mrozie
Tytuł: Odp: Regulacja kierownicy
Wiadomość wysłana przez: FaZi w Styczeń 20, 2013, 19:28:16 pm
z prawej strony kolumny kierowniczej masz nakrętke na klucz 17 bodajże. Dokręc ją o pół obrotu (zresztą zobaczysz jak się zachowuje) i masz git :) też to miałem.