FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: diodalodz w Marzec 17, 2013, 18:36:07 pm
-
Witajcie.
Wg książki napraw rovera nowa głowica ma wysokość 118,95-119,05. Dopuszcza się planowanie do 0,2mm. Czy ktoś z was jeździł na głowicy o wysokości 118,1 ? Dodam że wszystko będzie złożone na podwójnej uszczelce (nowy typ).
-
lepiej sprawdz sam,czy sruba ma wystarczajacą dlugosc gwintu,
wkrec srube w blok az poczujesz opor i zmierz ile wystaje ponad blok,
gwint powinien miec kilka milimetrow zapasu ,ale przy tym silniku to nic nie jest pewne,
druga sprawa, to czy planowales glowice 1mm od strony komory spalania ? wtedy sporym zmartwieniem moze byc odleglos zaworow od tloka
-
Planowana była z powodu rowków od pierścieni uszczelki ?
-
Planowana była z powodu rowków od pierścieni uszczelki ?
Planowana była bo jedni ze szlifierzy krzywo ją splanowali i poprawiali następni . Głowica miała inną wysokość z prawej i lewej strony. Załamać się można tylko od Łódzkiego rzemiosła !
-
Załamać się można tylko od Łódzkiego rzemiosła !
To gdzie ją dałeś że spiepszyli? Chętnie sie dowiem kogo omijać (pomijając Ceglińskiego bo to już od dawna omijam).
-
A czym owy zawinił?
-
Siemka ja u siebie miałem jak dobrze pamiętam 118.35 ,wszystko było złożone na jednej uszczelce i zawory nie sięgały nqwet po przestawieniu rozrządu na wale o jeden ząbek w prawo czy w lewo. Jeżeli składasz na dwóch uszczelkach to powinno nic sięnie wydarzyć ale tak jak kolega KGB pisze, nic nie jest pewne w tym silniku