FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: liku025 w Marzec 24, 2013, 18:26:31 pm
-
Witam, kupiłem niedawno atu+ z alarmem langeford, alarm wogóle nie reaguje, kupiłem nową baterie do pilota bo wcześniej była słaba (nawet dioda nie zaświeciła) są dwie diody jedna wcale nie świeci a druga cały czas, nie ważne czy jade czy auto otwarte czy zamknięte... nie posiadam kluczyka do syreny, próbowałem wyjść z trybu serwisowego (kluczyk w stacyjce przekręcony i przytrzymanie obu przycisków przez 5 sek nic nie reaguje... jutro postaram sie znaleźć centralke i spróbuje zrobić reset...
1. Czy mógł by mi ktoś zrobić zdjęcie kluczyka do syreny i go zwymiarować ? albo przynajmniej zrobić zdjęcie
http://obrazki.elektroda.net/33_1242677698.jpg pilot mam taki
na jutro fotki syreny ;)
-
Moim skromnym zdaniem - wywalić, włożyć nowy (a można okazje dostać czasem, ja kupiłem na forum centralny z alarmem za 30zł).
-
po co wywalać itd jak może wystarczy kluczyk przekręcić od syreny :) w mamy golfie tak jest że po przekręceniu kluczyka na syrenie nic nie działa ani centralny ani nic ;) tylko że ma innej marki alarm :) masz może alarm langeford ?(jc. sprawdź na pilocie)
-
Nie, Patrol Line. :P
Skoro nie masz kluczyka to będzie Ci ciężko raczej. :) Ale ogólnie jeśli centralka będzie niesprawna to nie ma większego sensu grzebania przy tym, uderzył bym jeszcze do poprzedniego właściciela, może uzyskasz kluczyk? :)
Masz drugi pilot? Jeśli nie to znów wnioskowałbym o wywalenie alarmu - ten niech Ci się zepsuje i będziesz mieć problem. ;)
-
pilot mam ;D jutro go zakoduje, bo wcale nie reaguje tylko dioda sie świeci od pilota po wciśnięciu przycisku
edit: 2 piloty mam właściciela zapytam ale nie sądze żeby miał:D
-
popieram przedmowce- jak nie masz do niego serwisowki a chcesz zaoszczedzic i nie dac pare zl kolegom od alarmow, to go po prostu wytnij i daj inny z allegro, bo tak moze ci sie nei udac wogole go odpalic do poprawnej pracy. u mnie kiedystam trzeba bylo przekrecic 8 razy szybko raz po raz zaplon do dokodowania pilota, inne maja tak, ze trzeba trzymac przycisk, 1 lub 2, i wtedy programowac, etc.
-
jak nie masz do niego serwisowki a chcesz zaoszczedzic i nie dac pare zl kolegom od alarmow, to go po prostu wytnij i daj inny z allegro
jak nie ma schematu starego to jak podłączy nowy? przecież wycięcie starego unieruchomi auto na sto procent.
-
przecież wycięcie starego unieruchomi auto na sto procent.
Nie spodziewam się że będzie coś bardziej skomplikowanego niż odcięcie pompy paliwa zrobione a to się da łatwo ogarnąć... U mnie przy wyciąganiu alarmu okazało się, że wszystko ograniczało się do "rozciętego" przewodu zaraz nad bezpiecznikami. Wtedy się montowało alarm bardziej na zasadzie "żeby był", pamiętam jak dziadka ubezpieczalnia "zmusiła" do montażu alarmu w Tico... :P
-
Może być też tak, że odcięcie nawet nie będzie podłączone. Albo jak w przypadku pewnych alarmów, których nazwy nie będę wymieniał wystarczy odpiąć wtyczkę od centralki i odcięcie nie działa :)
-
ta centralka jest dziwna :D ściągałem boczek w celu montażu głośnika i jest to urządzenie od otwierania zamykania :) a raz po przekręceniu kluczyka otwiera przednie drzwi a raz nie, ale nigdy jeszcze nie zamknął;)