FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Napęd => Wątek zaczęty przez: NeoN w Kwiecień 07, 2013, 18:52:27 pm
-
Czy ktoś z tu obecnych przerabiał docisk z OHV patentem na podwójną sprężynę? Miałem wzmacniać w mojej maszynie ale po dokładnych oględzinach człowieka który zajmuje się sprzęgłami, okazało się że nie jest to takie proste. Poldkowy docisk jest nietypowo zbudowany i zamiast nitów prostych i pierścienia z drutu trzymających sprężynę w obudowie zastosowano specjalnie wyprofilowane nity. Oczywiście to powoduje problem z wykonaniem nowych nitów. Ma ktoś na to jakiś patent? Muszę ogarnąć ten temat bo inaczej nie będę miał możliwości podnieść doładowanie.
-
Ja posiadam taki docisk w swoim sprzęcie i do tego 4 ramienny spiek.
-
Możesz powiedzieć coś więcej na temat tego docisku? Jaka baza, czy sam składałeś, może jakieś rady? ;>
-
Ja miałem robiony niby u gościa koło Kielc z tym że pierwszy mu nie wyszedł a jak za żądałem zwrotu kasy to powiedział że zrobi drugi. A drugi wygląda jak by go robił Radzikowski, bo nawet kolorystycznie nawet wygląda jak Radzik. tylko minus tego rozwiązania jest że lubi pękać łapa i linka sprzęgła. :]
A tutaj foty jak to wyglądało przed montażem.
-
możesz podać jakieś namiary na tego gościa?
-
qziok
Daj sobie spokój z tym gościem bo on dużo gada a niema pojęcia o robieniu sprzęgieł. Jak zrobił pierwsze sprzęgło, to po skręceniu całego sprzęgła sprężyna była wciągnięta do środka przez co ślizgało się gorzej od seryjnego, było go pewnie wstyd to wysłał pewnie do Radzika. <lol>