FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: Trojan w Maj 03, 2013, 12:59:24 pm
-
Hej, mam szybkie pytanko czy przy montażu przekładni trzeba zwrócić uwagę na jakieś znaki i czy w ogóle są między przekładnią a wałem od kierownicy ? Czy po prostu przykręcić jak leci i nie ma to znaczenia ? Są znaki na ramieniu i korpusie przekładni ale to chyba potem są istotne w regulacji a nie przy montażu ?
-
Są znaki. Musisz wg nich złożyć bo będziesz miał inna ilość obrotów w lewo i w prawo :)
-
znaki są do ustawiania zbieżności. ramienia przekładni nie da się źle założyć, bo jeden ząb na wieloklinie jest podwójnej szerokości.
-
Są znaki. Musisz wg nich złożyć bo będziesz miał inna ilość obrotów w lewo i w prawo :)
Chodzi o te 3 kreski na ramieniu i 1 na korpusie (albo na odwrót nie pamiętam) ?
znaki są do ustawiania zbieżności. ramienia przekładni nie da się źle założyć, bo jeden ząb na wieloklinie jest podwójnej szerokości.
Na tym wieloklinie co wchodzi do środka przez gumową przelotke ?
-
Są znaki. Musisz wg nich złożyć bo będziesz miał inna ilość obrotów w lewo i w prawo :)
Chodzi o te 3 kreski na ramieniu i 1 na korpusie (albo na odwrót nie pamiętam) ?
znaki są do ustawiania zbieżności. ramienia przekładni nie da się źle założyć, bo jeden ząb na wieloklinie jest podwójnej szerokości.
Na tym wieloklinie co wchodzi do środka przez gumową przelotke ?
a tutaj zakładasz ramię przekładni?
-
Ale ramię jest normalnie przykręcone "fabrycznie", nie ruszałem tam nic, chodzi mi tylko o to połączenie za tą gumą.
-
ramie na znak środkowy. Kierwonicę do jazdy na wprost i reszta powinna pasować. Jak nie to może być konieczna nieznaczna korekta na samym kole kierownicy bo są różne ilości zębbów na wieloklinach szczególnie jak się ma drobny wieloklin w kierze.
-
Ok to już wszystko jasne :)