FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: barton w Maj 15, 2013, 11:11:52 am
-
Czy ktoś może wie gdzie fabrycznie jest stały plus na tym złączu?
a gdzie po stacyjce?
Mam od niedawna takiego poldka z boschem i na benzynie chodzi całkiem dobrze, nagrzany zimny, nie ważne, sonda działa itd
Po przełączeniu na gaz też jest dobrze, a później jak się chce go znowu odpalić na benzynie to jest ciężko, czkawka i w ogóle.
Wymyśliłem że gaziarz nie wyciął stałego plusa z komputera, więc rozebrałem wiązkę i .... mam plus po stacyjce na kablu
16, 17, 28
a na 29 mam stałego plusa...
tyle że zgodnie ze schematem elektrycznym... złącze 29 to pochłaniacz par paliwa. Nic z tego nie rozumiem
-
wg. schematu M29 laczy sie z C5-1 ,a C5-2 z M16 ,
skoro sprawdziles ,ze jest tam +12v po stacyjce to laczacy sie z nimi ZG3 musi dawac + po stacyjce,
wychodzi na to ,ze sterujacy M29 zalacza mase,
moze pomyliles sie z pinami ,bo M28 moze byc stalym +12v - jest jednym z 3 pinow polaczonych z gniazdem zlacza glownego ,ZG4 ,
sa jeszcze ZG6 i ZG9 ,
najlepiej sprawdz gdzie jest staly plus w zlaczu glownym,
po stacyjce w glownym powinno byc w ZG3 i ZG5,
ale schemat moze zawierac bledy ,bo widze ,ze chyba jest blad przy zlaczu diagnostycznym
-
wybaczcie za odkop, ale najlepszy temat do tego.
barton i jak to zrobiłeś?
Gdzie szukać plusa po stacyjce? Czy po prostu odciąć jakoś podtrzymanie?
Jest taki strickte przewód do tego? Czy konieczny jest przekaźnik?
Tu schemat:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8c155154f75a0538.html