FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: jankiel w Styczeń 05, 2005, 21:24:43 pm
-
Jeżeli masz problemy z wolnymi obrotami i masz wtrysk to wymień lub najpierw wyczy?ć te dwa przeka?niki czerwone ktore s? za schowkiem w poldolocie pomoże na 100% je?li masz dobry silnik krokowy. Ja niepotrzebnie wymieniłem silnik krokowy i poprawa była nieznaczna wyczy?ciłem przeka?niki i jak ręk? odj?ł. Obrotki trzyma idealnie 1000 rpm :)
POZDRO DLA WSZYSTKICH KTÓRZY TU ZAGLˇDNELI :)
-
Te przekazniki sa od pompy paliwa
-
A ja mam je brazowe z napisem BOSCH-tez sa od pompy
-
dzieki za info... od 3 miesiecy sie mecze z tymi obrotami... jak poldzio wroci od blacharza to zajrze do tych przekazniczkow.. pozdrawiam!
-
Panowie wiem że te przeka?niki s? od pompy ale może zasilaj? co? jeszcze bo mówie że miałem problemy chyba z poł roku z obrotami wymieniłem silnik krokowy i nic to samo. Jak wyczy?ciłem te przeka?niki sprawa od razu wróciła do normy to znaczy jest 1000 obr minimalne wachania i zero problemów.
POZDRAWIAM
-
A wiesz, że mam!?
Dzięki za cynk, spróbuję!
-
sprawdzielm te przkazniki, jakies takie specjalnie brudne nie byly no ale je wyczyscilem i .. na razie nie widze efektu .. obroty dalej szalej?
-
Jak auto przygasa na wolnych obrotach albo nie trzyma tych obrotow to najlepiej wyczyscic styki z akumulatora :P razem z kablami do masy.
-
Jankiel!! a nie orientujesz ie moze jak te przekazniczki sie nazywaja??? jak poldon wroci od blacharza jutro to do nich zajrze :)
-
Lisu sory ale sie nie orientuje jaki one maj? symbol ale chyba 514 ale chyba:)
pozdro
-
U mnie sprawa ma sie inaczej jak jest zimny silnik to znaczy rano jak go odpalam to ma 1000 a jak sie zagrzeje i ma te 50 stopni to obroty wzrastaj? na 1500-2500 i co dziwne nawet ja sie już nagrzeje w moim przypadku nazywam nagrzaniem jest 70 sopni bo rzadko nabiera więcej jadac np. 100km/h i wrzuce luz to mam 2000 obrotów i te obroty trzymaj? sie do zatrzymania samochodu. Wymieniłem już silnik krokowy i czujnik temp. kolektora ssacego i teraz już całkiem zgłupiełem nadmieniam ze autko mi dużo pali na gazie ok 15 -16 L w mie?cie zaznaczam ze bylem regulowac gaz ale to nic nie zmieniło i co zrobić z takim fantem watpie zeby mi cos dalo czyszczenie styków przeka?nka. Może ktos ma jakis pomysł co zrobić z takim fantem Pozdrawiam
-
sprawdz czujnik temperaury moze (ten co daje dane do wtrysku)
-
Sory że spytam gdzie znale?ć ten czujnik temp kolektora ss?cego??? jaka jest jego cena. Kowal o jakim czujniku mówisz?? gdzie go znale?ć i ile on mniej więcej kosztuje:)
[ Dodano: 2005-01-20, 19:38 ]
Sory że spytam gdzie znale?ć ten czujnik temp kolektora ss?cego??? jaka jest jego cena. Kowal o jakim czujniku mówisz?? gdzie go znale?ć i ile on mniej więcej kosztuje:) ..... Bo u mnie znów pojawił się problem z obrotkami czasem jest dobrze a czasem ma bardzo wysokie a czasem niskie i zapala sie kontrolka wtrysku "check engine" Ludzie pomocy bo moj też pali ok 15 litrów lpg to troche za duzo.
-
Jaki masz wtrysk?
Abimex czy bosh ??
Czujnik temperatury jest gdzies przy kolektorze ssacym, poszukaj w morawskim - tam na pewno bedzie, a ile czujnik kosztuje? o ile dobrze pamietam to cos kolo 20zeta, mam taki uzywany na zbyciu - tzn moge oddac za friko bo mi sie wala po bagazniku :) Przejechalem na nim okolo 80-90kkm i wymienilme bo myslalem ze byl wadilwy, ale okazalo sie ze byl sprawny i nowy zostal w bloku
-
Czy do tego czujnika dochodz? dwa przewody???? czy jeden??? Mam jeszcze pytanko bo jaki? czas temu miałem problem taki ze wywalalo mi bezpiecznik jeden z tych co s? za schowkiem to był ten drugi od siedzenia pasażera i nie wiem od czego to bylo bo samo przestalo jak byl odkrecony komp.Może co? ci sie nasuwa na my?l co to moglo być i od czego moze byc ten bezpiecznik???????
Dzięki pozdro!!!
Wtrysk abimex
-
o ile dobrze pamietam to tylko jeden przewod tam dochodzi, ale sprawdze dokladnie w sobote.
te bezpieczniki za schowkiem to sa od pompy paliwa i jakis tam pierdol - nie mam schematu elektrycznego to nie powiem do czego one sa
-
sprawdŹ kody lampki co ci wyswietla. Czujnik w kolektorze jest w jego tylnej czesci.
-
Jest to abimex i czujnik ten co idzie do komputera też wymieniłem w kolektorze ssacym, a co do ceny to 36 zł
-
widze ze zaczynaja sie schody..mam te sam objawy co adankan... wiem ze jest krokowka walnieta bo sie przycina a teraz jeszcze ten czujnik... czekam az kasa na konto wplynie i zakupie nowy czujnik i silniczek krokowy. pozdrawiam!
[ Dodano: 2005-01-23, 23:10 ]
zaraz? czujnik temperatury czy cisnienia???
-
Lisu i Adankan
mam ten sam problem co wy:( i dalej nie wiem z teog co pisza tuu wszyscy co to jest???w sumie nie przeszkadza za bardzo ale moze sie uda to zlikwidowac to napiszecie raz jeszcze coto moze byc tak dokladnie??:(
-
Bezpieczniki s? podł?czone do: modułu zapłonowego, przekaznika pompy paliwa, komputera i gniazda diagnostycznego, wtryskiwacza. Czujnik temp. w kolektorze ma 2 przewody. Spróbujcie moze rezebrac urz?dzenie wtryskowe wyczyscic kanał obiegowy odmy- u mnie był prawie cały zalepiony syfem i wymienic uszczelki, jak maj? swój wiek to mog? juz puszczac, kosztuj? nieduzo, u mnie poprawiło to troche sytuacje jak na razie. To zawieszanie obrotów o którym piszecie, przez cztery lata zdarzyło mi sie moze ze trzy razy :shock: i myslałem wtedy ze to linka od gazu sie zacina, ale nie wiem dlaczego się tak dzieje.
-
Mam pytanko czy pasuje instalacjia gazowa od Poloneza 96r z jedno punktowym wtryskiem firmyABIMEX do poloneza z jedno punktowym ftryskiem firmy bosch.Chodzi mi głównie o podł?czenie przy ftrysku :D :D :D
-
ftryksu ?!!? wtrysku :!:
Jest roznica bo bosh potrzebuje emulatora wtryskiwacza a abimex nei
-
Zauważyli?cie że te falowania obrotów pojawiły się przy spadku temperatury.
Ja mam to samo od dwóch lat.
Na pocieszenie powiem wam że te objawy ustępuj? jak zrobi się ciepło .
Co jest przyczyn? nie wiem my?lałem że zabrudzona przepustnica czy silnik krokowy,ale którz to wie.
Wniosek niska temp.ma bezpo?redni wpływ na te objawy.
-
U mnie sprawa ma sie inaczej jak jest zimny silnik to znaczy rano jak go odpalam to ma 1000 a jak sie zagrzeje i ma te 50 stopni to obroty wzrastaj? na 1500-2500 i co dziwne nawet ja sie już nagrzeje w moim przypadku nazywam nagrzaniem jest 70 sopni bo rzadko nabiera więcej jadac np. 100km/h i wrzuce luz to mam 2000 obrotów i te obroty trzymaj? sie do zatrzymania samochodu. Wymieniłem już silnik krokowy i czujnik temp. kolektora ssacego i teraz już całkiem zgłupiełem nadmieniam ze autko mi dużo pali na gazie ok 15 -16 L w mie?cie zaznaczam ze bylem regulowac gaz ale to nic nie zmieniło i co zrobić z takim fantem watpie zeby mi cos dalo czyszczenie styków przeka?nka. Może ktos ma jakis pomysł co zrobić z takim fantem Pozdrawiam
Miałem ten sam problem,najgorzej było latem .Gor?co ,?wiatło czerwone a on wyje 2000 lub 2500 obroty.Byłem u wielu magików ,resetowali mi komputerek odłanczaj?c klemy na 15 min.Regulowano przy LPG.Aż trafiłem na m?drego go?cia ,wymienił mi parownik i mam piekne obroty.
-
panowie jest jeszcze pomysł zeby wyczy?cić piny komputera , po czyszczeniu przekaznika nie wiele dalo tzn-kilka dni, a teraz jak byly takie mrozy zaparłem sie i doszedlem do tego ze kable ktore s? podł?czone do kompa nie kontaktuja i ja zrobilem to tak kilkadziesiat razy wyciagnołem kazda wtyczke to znaczy jedna z dwoch bo sa dwie to kazda z nich wyciagalem i wkladalem pomoglo-UWIERZCIE!!!! okupiłem to porz?dnym przemarznięciem ale naprawiłem --jestem z siebie dumny!!! a nikt nie potrafil mi pomóc wymieniłem wszystko co sie dało i bylo dalej tak jak było a wystarczylo piny w kompie wyczyscic i wtyczke do niego.
pozdrowienia dla wszystkich!!!! maJˇCYCH KLOPOTY Z OBROTAMI
-
Męczę się z tym problemem od tygodnia, mianowicie :
obroty silnika na biegu jałowym ( V=0) czasami wynosz? 2000, niezależnie od temperatury silnika. Pomaga zgaszenie i odpalenie silnika.
Wyczy?ciłem wtrysk, silnik krokowy, sprawdziłem poł?czenia z czujnikami, reset komputera 3 razy.
Problem ten pojawia się losowo, komp dostaje jaki? bł?d i ustala prędkosć silnika na 2000 obr/min. Lampka CE nie sygnalizuje wtedy żadnej usterki. Dlaczego pomaga zgaszenie i ponowne odpalenie silnika ?