FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: Przem w Czerwiec 02, 2013, 08:44:12 am
-
Czy jest jakas chłodnica klimy która była montowana w innym samochodzie a pasuje do PN?
-
Zobacz wymiary i dobierz sobie coś albo z innych samochodów albo uniwersalnych.Złącza zawsze można przespawać, albo dorobić odpowiednie przewody.
http://allegro.pl/listing/listing.php?string=uniwer*&search_scope=category-49186 (http://allegro.pl/listing/listing.php?string=uniwer*&search_scope=category-49186)
-
Chłodnice mam ale przy demontazu pourywały sie złącza i wygląda na troche zmęczona. Moze trafi sie jakas dobra uzywka a jak nie to zrobie tak jak mówisz.
-
No to jak masz oryginał to i wymiary, dobieraj coś z uniwersalnych i nie baw się w półśrodki bo to się później zemści.I od razu zmień czynnik na r134a żeby nie było kłopotu z nabijaniem klimy.
-
Od tak mozna zimienic czynnik bez zmian np. spręzaki? Mam taka http://www.nokaut.pl/klimatyzacje-samochodowe/kompresory-samochodowe-zexel-dks15ch-uklad-klimatyzacji-w-samochodach-volvo-serwis-klimatyzacji-samochodowej-czesci-do-klimatyzacji-samochodowej.html wymontowana z PN 1.8 rover
-
Musisz poczytać w internecie dokładnie o tych zmianach, trzeba zmienić razem z olejem jeśli dobrze pamiętam i powinno grać.
-
Sprężarke masz pod r134a. Oryginalnie w minusie ohv była na r12.Przy r134a jest inny olej w sprężarce i trzeba wymienić uszczelnienia ale Ciebie to nie dotyczy.Osuszacz do minusa pracuje również z r134a
-
Akurat na tej spręzarce którą mam jest opisane R12, uszczelnienia i tak bede wymienial i czyscil wszystkie weze przed montażem.
-
No jak silnik był w polonezie to będziesz miał r12
-
z lanosa pasuje chłodnica na styk na szerokość (ale pomierzona nie wkładana) i z xantii na pewno. W temacie o klimatyzacji są fotki itd co pasuje i jak :)