FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: Pudzian#1942 w Lipiec 24, 2013, 01:36:16 am
-
Mam taki problrm wiem ze paneweczki klepia ale nie wiem ktore jak sie rozgrzeje to kontrolka potrafi mrugac od oleju.
Czy wytachiwać motorownie czy mozna szybko od dolu ogarnąć??
wał do szlifu dawać??
Przepatrzyłem szukajke ale nie znalazłem nic sensownego. :P
-
szybko to raczej nie. żeby choć miskę zdjąć trzeba dźwignąć silnik, a dostęp i tak kiepski.
-
to to juz sie ogarnie zeby dzwignac czy wyciagnac ale ktore zmieniac o to jest pytanie
-
Wymienia sie wszystkie, ale sama wymiana mało da (ciekawe czy w ogóle da się dokupić jedną sztukę) pasowało by zrobić szlif. Jeśli klepią a ciśnienie spada, oznacza że raczej wszystkie do wymiany. Jeśli chcesz, to mam wał po 50 tys km do OHV ki w stanie bardzo dobrym (zapas)
-
pierwsze zwykle padają korbowe, później główne.
-
ok bede pamiętal rozbiórka w poniedziałek zapewne więc zobacze pewnie motor wytacham na wierzch ale nie wiem nie bardzo mi sie to uśmiecha :(
-
pewnie motor wytacham na wierzch ale nie wiem nie bardzo mi sie to uśmiecha :(
Przecież to są sekundowe sprawy ;)
-
to jutrzejszy wieczor bedzie owocny :) mam nadzieje ze 2-3 dni i bedzie latał
-
Jaki jest koszt wymiany panewek(jeżeli wszystko robi warsztat)?Ile robocizna,szlif,same panewki,części dodatkowe?Jakiej firmy?-o ile jest wybór.W temacie remontów silnika jestem totalnie zielony,Ciśnienie w czasie jazdy to mam tak od 0,1 do 0,2(na gorącym).A poza tym czy zużyte panewki mają wpływ na duże spalanie oleju?Mi bierze ok.1l/1000-1200 km.Jeżeli przyczyna inna to proszę też o wycenę usunięcia tejże przyczyny.
-
ja warsztatowi nie dam zarobic co do panewek to z tego co sie orjentowalem kiedys to max 200zł nie wiem jak teraz, wal do szlifu koszt 150zł podobno
a co do oleju to nie masz pierscieni albo nie masz uszczelniaczy w głowicy.
-
Pudzian i co z tym wałem?
Ogólnie nie opłaca się remontować carówek, atówek itp. warto kupic silnik na chodzie (za 300zł można nawet jeszcze odpalić i się przejechać). Remontować warto silniki 1500, początkowe numery 1600 (no chyba że samemu się potrafi wykonać takie operacje) a reszta - ekonomicznie się nie opłaca - dużo zdrowych motorów wędruje na skup a mogły by jeszcze bardzo długo pochodzić.
Warsztatu nawet nie pytaj...
-
Jaki jest koszt wymiany panewek
ja sie pytalem z ciekawosci ile za szlif z panewkami jak auto cale przyprowadze to powiedzielili ze 1600-2000 z wszystkim ze nic mnnie nie interesuje.. ze nowe panewki szlif walu uszczelniacze simeringi itp.. robilem samemu ( wal byl tylko oddany do slifierza) wszylo mnie okolo600 z wszytkim w tym olej i plyn,
-
Ile za same szlify(wał tylko?) z panewkami nowymi z robocizną ? ,mierzeniem ,później składaniem dołu ,czy coś jeszcze w tej robocie ?Ech NO ,NO ,Dużo ,za dużo ,chyba że wał nominał i panewy ,uszczelki,uszczelniacze ,nowa pompę oleju dają w te cenie.
-
za szllif walu i nowe panewki 400zl.. silnik rozbieralem i skladalem sam.uszczelki i uszczelniacze poszly wiadomo nowe.. jak mowie z olejem wyszlo okolo 600zl. panewki i szlif pewnie troche droższy niz w ohv.. - robilem dohca fiatowskiego 2.0
a tak jak mowie jak zapytalem ile jesli podstawie cale auto i nic mnie niebedzie interesowalo i ma byc zrobione to cena = 1600->2000. tak mi powiedzieli...