FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: pold20 w Sierpień 19, 2013, 23:04:28 pm
-
Będę w najbliższym czasie na szrocie gdzie stoi plus rover. I tu pytanie czy prócz wiązki silnikowej oraz przekaźników pod komputerem trzeba brać jeszcze jakąś część wiązki wnętrza aby podpiąć to do zwykłego plusa??
-
ja bym polecał całą kompletną wiązkę przodu zabierać :) czyli to co pod maską i to co pod deską rozdzielczą :)
-
A różni się wiązka pod deską rovera i zwykłego??
-
Niby nie wiele, ale jak swapujesz OHV na K16 to nie musisz potem wydziwiać jak połączyc wiązkę wnętrza z wiązką silnika :)
-
Niby nie wiele, ale jak swapujesz OHV na K16 to nie musisz potem wydziwiać jak połączyc wiązkę wnętrza z wiązką silnika :)
Popieram
-
Niby nie wiele, ale jak swapujesz OHV na K16 to nie musisz potem wydziwiać jak połączyc wiązkę wnętrza z wiązką silnika
Rafal ja mam stara wiązke z OHV na boshu, jedynie jakies chyba 2 albo 4 kable dodane :) Trzeba Bociana pytać :) i nie bawisz sie w cale wiązki
-
Niby nie wiele, ale jak swapujesz OHV na K16 to nie musisz potem wydziwiać jak połączyc wiązkę wnętrza z wiązką silnika
Rafal ja mam stara wiązke z OHV na boshu, jedynie jakies chyba 2 albo 4 kable dodane :) Trzeba Bociana pytać :) i nie bawisz sie w cale wiązki
co jak co ale elektryke to wole miec na tiptop niz potem szukac pradu niewiadomo gdzie albo miec jakies choinki... Jest mozliwosc, to warto skorzystac. Montaz/demontaz przodu wnetrza to 4h, a wymiana wiazki to kolejne 30min w miedzyczasie...
-
całość jak jest ori to jest ori ja przełożyłem całość i jestem zadowolony bo to nie wiele roboty a spokój na wieczność :)
-
Nie neguje waszych propozycji. Mówie tylko że da się bez tego :)
Ja jestem też zadowolony. Od roku nie mam problemu
-
a czy przypadkiem złącze 13-krotne tego nie ułatwia, bo słyszałem że wiązki wnętrza się nie różnią, tylko za tym złączem pod maską się różnią, czy to prawda?
-
Niby nie wiele, ale jak swapujesz OHV na K16 to nie musisz potem wydziwiać jak połączyc wiązkę wnętrza z wiązką silnika :)
W ohvce nie masz złącza 13sto krotnego.
Dla wiązki Rovera przekaźniki od wtrysku i pompy paliwa są wyciągnięte pod maskę i nie ma ich w bezpiecznikach.
Najlepiej przekładać cała wiązkę i się nie bawić w druciarstwo, bo potem coś nie działa i nie wiadomo za co się łapać ...
Warto dodać, że oprócz wiązek musisz zabrać jeszcze ten gruby plusowy niebieski przewód idący z klemy do rozrusznika w K16
A no i masowy też jest inny ...
-
Do 1999 jest złącze 13-krotne, ale pinologia się nie zgadza. Wystarczy zrobić przejściówkę między wiązkę OHV, a Rovera i śmiga. :)
Największym problemem jest raczej zasilenie samej wiązki, bo OHV ma po prawej, a Rover po lewej.
-
;) Więc mogę sobie spać spokojnie :) Właśnie u mnie to zlącze zalatilo cała sprawe. wiązka wnętrza zostala, Wrzucona tylko wiązka silnika ale to rzecz jasna :)
I nie uważam za druciarstwo :)
-
Odkopię, żeby nie zakładać nowego tematu.
Czy różni się wiązka silnika w pluso- i minusoroverze ?
-
Odkopię, żeby nie zakładać nowego tematu.
Czy różni się wiązka silnika w pluso- i minusoroverze ?
I tak i nie.
W pierwszych minusach nie było pochłaniacza par paliwa, a w późniejszych był. A w plusie jest dokładnie ta sama wiązka silnikowa co w minusach z pochłaniaczem.
-
nawet jak pochłaniacza nie było, to wtyczka jest-wiązki są identyczne.