FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: toretto17 w Listopad 29, 2013, 15:04:11 pm

Tytuł: CHECK ENGINE - NISKI SYGNAŁ CTS I TPS (ZIMNY CIĘŻKO ZAPALA)
Wiadomość wysłana przez: toretto17 w Listopad 29, 2013, 15:04:11 pm
Witam. Potrzebuję porady odnośnie tego co w temacie (proszę o rozważne odpowiedzi). A więc, wymieniłem komputer (ten za schowkiem), ponieważ stary był zalany <smutny> Nowy wpiąłem i też pokazuje te błędy. Następnie wymieniłem: moduł z cewkami, potencjometr (TPS), czujnik temperatury cieczy w kolektorze ssącym (CTS), silniczek krokowy, kable WN, świece. A więc do rzeczy: sprawdziłem napięcie na wiązce czujnika CTS i praktycznie go nie ma (~0,2v) a powinno być ~5V. Sęk w tym, że jak poruszam tym kablem podczas pomiaru napięcie oscyluje wyżej i niżej. Gdzieś jest przy tej wtyczce zanik napięcia. Dlatego proszę o poradę kogoś, kto miał podobny problem lub zna się na elektryce w poldożeru. Będę wdzięczny za pomoc.
Tytuł: Odp: CHECK ENGINE - NISKI SYGNAŁ CTS I TPS (ZIMNY CIĘŻKO ZAPALA)
Wiadomość wysłana przez: Mariusz# w Grudzień 02, 2013, 15:00:44 pm
odpowiedziałeś sam sobie na swój problem więc nie wiem po co zakładasz temat.
Tytuł: Odp: CHECK ENGINE - NISKI SYGNAŁ CTS I TPS (ZIMNY CIĘŻKO ZAPALA)
Wiadomość wysłana przez: toretto17 w Grudzień 05, 2013, 11:04:29 am
Tylko właśnie nie chcę iść dalej w tym kierunku bo w łączeniu kabelków lub wstawianiu nowych to jestem nie za bardzo :d Jak podejść do tego? Mógłby ktoś to troszkę opisać?
Tytuł: Odp: CHECK ENGINE - NISKI SYGNAŁ CTS I TPS (ZIMNY CIĘŻKO ZAPALA)
Wiadomość wysłana przez: toretto17 w Grudzień 09, 2013, 13:55:05 pm
Robiłem tak wiele razy  :] i niestety dalej to samo :(