FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: Macki w Styczeń 12, 2014, 17:30:50 pm
-
Mam u siebie w szerokim Caro Borbety A 14/6", z przodu dany dystans polonezowski 5mm (żeby weszło bez problemu), z tyłu zaś bez niczego (dystansu 5mm nie dawałem żeby centrowania na piaście nie tracić). O ile przód wygląda wygląda znośnie (ładnie wypełnia nadkole) to tył - jak się dłużej przyjrzeć - trochę "wklęśnięty" :) Myślę żeby na przyszły sezon coś z tym zrobić...
Akurat trafiły się do kupienia pasujące dystanse 20mm z centrowaniem w rozsądnych pieniądzach (przy oponie 185 nie powinno ocierać), tylko nurtuje mnie jak to będzie wyglądać - czy nie zrobi się "dragster" trochę jak będzie różnica 15mm przód a tył.
Tu pytanie - miał/widział może ktoś taki/podobny setup? Nie razi po oczach lub może akurat dodaje smaczku? Może tak być, czy raczej poszukać jeszcze trochę?
-
byles na spotach to widziales jak wygladaja kola przy dystansach 19mm w lazarowym turbo przy seryjnych 13' ,
generalnie to sie miesci jakos,
rozsadna cena za dystanse to pojecie wzgledne ,bo nowe kosztuja 100pln/para ,wiec mozesz sie do tego odniesc,
jezeli kupowac nowe to raczej 15mm ,ale to zalezy jeszcze od ET felgi
-
Trochę pocięło nadkole przy seryjnym kole, ale to wina częstego korzystania z ładowności.
Nie widać wielkiej różnicy bo orciari trochę sztucznie poszerza auto na wysokości kól (na dole)
Jak coś to mam 2 pary takich, jedne nawet ciut węższe czyli 18mm mogę się zamienić za 20mm :) Jak mi pokażesz jak to wygląda :P
-
byles na spotach to widziales jak wygladaja kola przy dystansach 19mm w lazarowym turbo przy seryjnych 13' ,
tyle ze nie przykładałem wtedy jakoś specjalnie uwagi :) Spodziewam się że chyba ze zmieszczeniem nie będzie problemu, chodzi mi o to jak to będzie wyglądać - przód mniej tył wiecej... Chyba, zeby miały być jakieś problemy których nie jestem świadomy.Trochę pocięło nadkole przy seryjnym kole, ale to wina częstego korzystania z ładowności.
Nie widać wielkiej różnicy bo orciari trochę sztucznie poszerza auto na wysokości kól (na dole)
To nie dobrze, bo średnio 1-2 razy na miesiąc mój Poldek też robi za mini transporter :/ No i nie mam (jeszcze?) orciari...
-
ja mam przód 5mm a tył 20mm z centrowaniem opony 195/55/15
http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=43005.80
-
(https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1512477_711155025574958_90681146_n.jpg)
(https://scontent-b-mxp.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1451408_682838768406584_115204198_n.jpg)
(https://scontent-b-mxp.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/q71/s720x720/995883_10202174817869288_216117739_n.jpg)
przod to lukasowe zwrotnice plus 5mm standardowego dystansika - tyl to szeroki most na tarczach plus 5mm standar4dowego dystansika plus 20mm dystansu robionego - tak to wyglada. moim zdaniem jest to minimalna szerokosc poloneza.
-
Chłopaki, dzięki za zdjęcia, o to mi chodziło! <spoko>
Widzę że wizualnie - będzie chyba ok.
Żuku, a powiedz jakie masz tam kapcie i ET/szeroość felgi i jak u Ciebie ma się sprawa z ewentualnym obcieraniem o nadkole? Tj. przy codziennej jeździe i jak przy obciążeniu?
-
opony mam 185/65/15 tego co pamietam - zakladalem te felgi z 12lat temu to sa to 6.5 lub 7 cali szerokie i ET 32 . o nadkole mi nic nie obciera coprawda jezdze tylko w 2ke ewentualnie z niezaciezkim bagazem z tylu. jednak na szybszym pokonywaniu zapadlisk w drodze i tak czuje ze most sie mocno chowa i sladow na oponach niema z prozdu tez o blotniki nic nie trze ,mimo iz mam ciezki silnik, z tym ze sprezyny są z traka dizela ucharatane o 2zwoje a z tylu pioro ze stara dolozone i sciete kolumienki na max.