FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: kuba92 w Styczeń 31, 2014, 20:25:03 pm
-
Przekładał ktoś może klapkę z Atu do Caro? Ewentualnie ktoś może myślał o takiej przeróbce i już ją częściowo rozpracował i chce się podzielić doświadczeniem? :D
-
Trzeba oczywiście mieć klapkę, mechanizm i najlepiej jakieś atu do pomierzenia gdzie wiercić dziurki i tyle :)
-
Klapka, linka, zaślepka przy progu, zawias to oczywiście oczywistość, ale chodzi mi właśnie o sprawę mocowań - jak to od środka wygląda no i czy ktoś już działał z tym. :)
-
Normalnie, 2 śrubki + dziurka na ten rygielek.
(http://img36.imageshack.us/img36/86/e45w.JPG)
(http://img51.imageshack.us/img51/8302/vgsf.jpg)
-
Kurcze, dziś na szrocie byłem i wydawało mi się że nie było żadnych śrubek, tylko że dziurka na sam zamek jest z drugiej strony... :) Przejadę się jutro jeszcze raz i ewentualnie wyciągnę sobie graty, dzięki za to drugie foto, o to mi chodziło. :)
-
Plug & play nie będzie to napewno bo zauważcie ze w caro jest całkiem inny kształt klapki...
-
Dzięki, czasem człowiek nie zauważa takiej oczywistej oczywistości... Coś mi podświadomie nie pasowało ale nie mogłem dojść do tego co takiego... :)
-
To samo o klapce od kombii :P Też sobie całość wykręciłem, przymierzam w domu i... qpa... :P
Zostaje tylko zaspawac w oryginalnej dziurke po zamku, dospawać "ząbek" i polakierować.
-
Albo z zewnątrz zostawić tak jak jest, a od środka ożenić oryginalny zamek z odciąganym ząbkiem, ja tak mam.
-
I chyba tak właśnie zrobię, z zewnątrz będzie oryginalny wygląd a pod spodem praktyczny zamek. ;)