FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: gregor1284 w Luty 03, 2014, 17:31:09 pm
-
jak w temacie ,piny są trzy a było to podłączone dwoma przewodami i teraz nie mogę ogarnąć . Przewód jest biały i czarny są one podłączone do wejścia i wyjścia cewki zapłonowej czyli do złącz B+ i D ,nie mam pojęcia jak to podłączyć... Rozchodzi mi się o piny 3,4,5 z tego obrazka. http://obrazki.elektroda.net/14_1187374212.jpg
-
(http://images61.fotosik.pl/617/52be4a22b042ecfdm.jpg) (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52be4a22b042ecfd.html)
-
jeszcze jedno pytanie ,gdy auto szarpie ,gaśnie ,słabo się wkręca to czy może to być wina słabej masy , czy raczej cewka?
-
A tu już może być chyba wszystko, świece, przewody, zapłon, kopułka, palec, zielony kabelek, cewka, moduł....
-
oprócz cewki i modułu nic nie ruszałem ,cewkę założyłem drugą , poprawiłem masę przy module to nie chciał palić więć podałem na krótko i zagadał
-
Oryginalnie przy hybrydzie był jeszcze taki krótki przewodzik z oczkami, co by dobra masa była. Zielony kabelek sobie podmień, bo to 80 % przypadków.
-
zmieniłem cewkę na tą co była i poprawiło się. Zielony kabelek jutro podejrzę. Przez ten właśnie kabelek o którym mówisz był główny problem z odpaleniem. Dzięki za wszystkie porady.
-
Sprawdz czy kable wysokiego napiecia nie maja przebicia bo wtedy iskra idzie na mase i wypada zaplon na tym cylindrze co kabel sieje , brak regularnej iskry w powtarzalnych odstepach czasu powoduje szarpanie silnikiem .
-
Cholera mnie już bierze z tym autem... Znów odmówił współpracy ,wczoraj ciepły zgasł i miał ciężko odpalić ,natomiast dziś ani me ani be. Nie ma iskry i znów problem. Cewka podmieniona i nic ,zielony kabelek sprawdzony i wychodzi na to że jest dobry. Nie ma w ogóle WN na wyjściu z cewki... Dodam jeszcze że wskazówka od obrotomierza ani drgnie... Wpiąłem się w zielony kabelek miernikiem i jakieś tam wartości pokazuje więć aparat sprawny ,zostaje chyba tylko ten nieszczęsny moduł?
-
Panowie jeszcze jedna sprawa: przewodu biało-brązowe o ile się nie mylę to są od obrotomierza . Gdzie to wpiąć przy cewce?? Prosił bym o jak najszybszą odpowiedz