FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => CAŁA POLSKA => Wątek zaczęty przez: trans-kielce w Marzec 24, 2014, 18:44:36 pm
-
Poszukuję rzetelnych i wiarygodnych informacji na temat ilości sztuk jakie były wyprodukowane Poloneza Caro Plus 1,4 GTI 16V. proszę o linki ewentualnie inne namiary na owa informację ;> ;>
-
:]
(http://elltry.republika.pl/ATM_5_98/photos/scan%203.jpg)
-
Trzeba jeszcze doliczyć 1998.
-
Dokładnie,tyle że w 98 to już śladowe ilości :P
-
To patrząc na te wyniki sprzedaży (nie piszę tego złośliwie) nic dziwnego że zakończyli produkcję skupiając się bardziej na OHV.
-
Dokładnie,tyle że w 98 to już śladowe ilości :P
Sorry, ale w 1998 to też są śladowe ilości w porównaniu do OHV.
-
To patrząc na te wyniki sprzedaży (nie piszę tego złośliwie) nic dziwnego że zakończyli produkcję skupiając się bardziej na OHV.
Akurat 3 lata po wprowadzeniu do produkcji, większość egzeplarzy z początku nabiło ~100 000km i uszczelki zaczęły się sypać :P Wtedy to na pewno był dużo większy koszt niż teraz nic dziwnego, że ludzie nie brali. Zresztą był za drogi, można było trochę dołożyć i mieć prawdziwe Daewoo a nie spolszczoną wersję :P
mały OT :P
-
Ludzie nie brali , bo koszty serwisu były drogie i auta z tymi silnikami były często kradzione przez panów spod Warszawy na części :)
-
Tak jak napisał SEBA, serwis był droższy i nie było pełnego przekonania do tej wersji. Już w 1994 roku często były obawy, czy skrzynia i most wytrzymają silnik, a to silnik się pierwszy poddawał.
-
A prawda jest taka ze po przejeciu FSO przez Dewwwwooo ten że Koreanski fantazstyczny producent aut zabronił zakupu silnikow od angolii i francuzów stwierdzając iż mają własne silniki kropka <co>
-
:]
(http://elltry.republika.pl/ATM_5_98/photos/scan%203.jpg)
Chodzi konkretnie o Caro Plus 1,4 GTI gdyż w 1997 roku były też Caro 1,4 GLI
licze na pomoc :)
-
A prawda jest taka ze po przejeciu FSO przez Dewwwwooo ten że Koreanski fantazstyczny producent aut zabronił zakupu silnikow od angolii i francuzów stwierdzając iż mają własne silniki kropka <co>
To wyjaśnij obecność 1.9D praktycznie do samego końca.
-
A prawda jest taka ze po przejeciu FSO przez Dewwwwooo ten że Koreanski fantazstyczny producent aut zabronił zakupu silnikow od angolii i francuzów stwierdzając iż mają własne silniki kropka <co>
Mylisz się bo diesla klepali dalej a rovera musieli przestać bo nie mogli dopłacać do tej zabawy, logiczne że jak coś nie ma zbytu to nie ma sensu robić. By ludzie kupowali to by robili trzy razy więcej od tych ohv.
-
Podłączam się pod wątek; także jestem ciekaw ile Plusów GTI powstało w 1998 roku. Czy ktoś na forum oprócz mnie ma jeszcze 1.4 z 1998 roku?
-
Bartek miał złote GTi z kwietnia 98r jak dobrze pamietam, ogólnie przez allegro przewineło się ich kilkanaście
-
można powiedzieć, że rarytas jak borek 78 :P
-
można powiedzieć, że rarytas jak borek 78 :P
Tak, jak spotkamy się na zlocie klasyków za 30 lat to będziemy się podniecać szeroką klamką w GTI z 98r. jak dzisiaj wąskim wlotem na słupku w Fiacie 125p :)
-
A żebyś wiedzial, szczególnie, że stan tych aut często jest lekko mówiąc kiepski. Powiadają, że były do kwietnia. Według mnie dłużej bo ta klamka weszła dopiero od tego miesiąca chyba. A jak ktoś ma takiego z palety kolorów "U" to najrzadszy z najrzadszych. I napewno ostatnich.
-
Z klamką się nie zgodzę, gdyż takowe zdarzały się już w końcówce 1997.
-
nie mniej jednak, mało ich wyszło i mało przetrwało do dziś. Skoro ciężko jest takiego zdobyć to raczej jest w tym cos unikatowego :)
-
Bartek miał złote GTi z kwietnia 98r jak dobrze pamietam, ogólnie przez allegro przewineło się ich kilkanaście
Ja mam ;) I muszę udowodnić ile ich było wyprodukowanych... Poprzeć to jakimiś materiałami :)
-
Ja też mam GTI z 98', ale już nie 1.4 ;)
-
Ja też mam GTI z 98', ale już nie 1.4 ;)
1,2 ? :D
-
Klamkę to i klepali od marca, ( wcześniej nie spotkałem się) bynajmniej w moim jest początek roku, data sprzedaży identyczna jak u Tomka, nawet odbiór tego samego dnia i data sprzedaży heh;)
-
Bartek miał złote GTi z kwietnia 98r jak dobrze pamietam, ogólnie przez allegro przewineło się ich kilkanaście
Miałem gti z kwietnia 98' Przed tym gti był tez rover 98 tyle ze udało mu się przejechać tylko 1 tys km i poszedł do kasacji po tym jak uratował życie mojemu ojcu perz idiotę który wymusił pierwszeństwo. Z tego co wiem policja miał problem żeby od razu rozpoznać markę pojazdu sprawy przy czym ojciec sam wysiadł z poloneza. Drugie Gti w kwietniu 98 juz był problem zeby znaleźć na dolnośląsku, przyjechał do nas z salonu w Szczecinie .
(https://farm4.staticflickr.com/3812/13469664564_f885a86658_c.jpg) (https://flic.kr/p/mwgxZW)
(https://farm4.staticflickr.com/3674/13469661614_ac8c2695dd_c.jpg) (https://flic.kr/p/mwgx85)
-
I muszę udowodnić ile ich było wyprodukowanych... Poprzeć to jakimiś materiałami
Można wiedzieć po co?
Zresztą był za drogi, można było trochę dołożyć i mieć prawdziwe Daewoo a nie spolszczoną wersję :P
Za czasów Plusa to już chyba ceny się wyrównały. Pamiętam że kiedyś robiliśmy porównanie cen w salonach i wyszło że Rover miał cenę podobną do GSI.
-
1200zł różnicy w przypadku caro plus i 500zł różnicy w przypadku atu plus.
-
GSi było najdroższe , rover pośredni no a najtańszy Bosz .
-
GSi było najdroższe , rover pośredni no a najtańszy Bosz .
W full opcji prawie 30 tyś takie gsi podchodziło. Doskonale pamietam, ze szał na rovera prysł w plusie, a Ludzie "zachwycali" się bardziej wnętrzem i "pięknym" tyłem caro plusa. Czasy plusa to już nie to samo gdy pojawiło się caro. Minus Poldorover wywoływał nie lada emocje, mówiło się o tym samochodzie dużo. Z lat młodzieńczych utkiwł mi obraz bordowego rovera którego spotkałem na wczasach w nadmorskiej miejscowości. Czekałem na właściciela aby posłuchać jak ten silnik pracuje, jak zapala, a rozbudowany napis na tylnej klapie prawie wywoływał ciarki:) Na pytanie skierowane przez mojego tatę do właściciela, jak auto jeżdzi, jak przyspiesza, szybko otrzymaliśmy odpowiedź: "przyspiesza podobnie jak mój poprzedni Hyundai Pony 1.3" :d
-
Poldi98:
Nasze Poldo-Rovery dzieli zatem 6 egzemplarzy. Mój opuścił salon Towarowa 33 w dniu 26.03.1998 roku, mam numer nadwozia jak na poniższych zdjęciach. Cena sprzedaży z faktury 21 849.99 zł:
(http://i1365.photobucket.com/albums/r748/Tomek_samochody/P1300008_zps12ac6684.jpg)
(http://i1365.photobucket.com/albums/r748/Tomek_samochody/P1300009_zps0f18c3ec.jpg)
-
Mój trochę stał w salonie. Fakturę mam w domu to sprawdzę ile kosztował.
(http://s1.postimg.org/pj6jwhi6j/DSC_1111.jpg) (http://postimg.org/image/pj6jwhi6j/)
-
Heh to i moje Gsi i Tomka 16V było nabyte tego samego dnia, tego samego dnia zostało rejestrowane, i jest duże prawdopodobieństwo że razem stały na salonie ) Towarowa)a i właściciele musieli się minąć.....
-
Tomekk masz jakiegoś sensownego rzeczoznawce z uprawnieniami odnośnie zabytków? :)
Poldi98:
Nasze Poldo-Rovery dzieli zatem 6 egzemplarzy. Mój opuścił salon Towarowa 33 w dniu 26.03.1998 roku, mam numer nadwozia jak na poniższych zdjęciach. Cena sprzedaży z faktury 21 849.99 zł:
(http://i1365.photobucket.com/albums/r748/Tomek_samochody/P1300008_zps12ac6684.jpg)
(http://i1365.photobucket.com/albums/r748/Tomek_samochody/P1300009_zps0f18c3ec.jpg)
-
Nie, sam się tym zajmuję.
-
Robisz też takie usługi komuś czy tylko na własne potrzeby ?
-
Czyli opinie wykonujesz sam i wypełniasz niezbędne papiery dot. rejestracji na zabytek?
-
Sam i na własne potrzeby, musiałem się "naumieć" bo przy więcej niż 1 aucie usługi rzeczoznawcy jak dla mnie stawały się nieopłacalne...
-
Rozumiem. Czyli w razie czego służysz odpłatną pomocą w napisaniu czegoś takiego?
-
Rozumiem. Czyli w razie czego służysz odpłatną pomocą w napisaniu czegoś takiego?
Nie zajmuję się tym komercyjnie ale w razie czego mogę podpowiedzieć co i gdzie należy napisać / złożyć.
-
Szukam kogoś kto zrobi drugą bo ponoć jesli samochód nie ma minimum 25 lat potrzebne są dwie oceny rzeczoznawcy.