FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: kuras180 w Kwiecień 30, 2014, 20:37:31 pm
-
Panowie potrzebuje jakiegos rysunku jak powinny być znaki w mg zr 160.Jesli znaki na walkach do siebie to w jakim polozeniu powinny być wtedy walki rozrządu??
-
http://gallery.mg-rover.org/data/502/vvc_front_timing.jpg
Na kole wydechowym napis VVT musi być odwrócony o 180st.
A z tyłu nie da się pomylić bo na każdym kółku jest tylko jedno wycięcie/kreska.
-
Multec ustawiam według Twojej rady i zdjęcia i wychodzi lipa!Nie wiem co jest nie tak ale jak ustawie jak według tego to znaki z tylu nie sa do siebie tylko obrócone obydwa o 180 stopni do tego krzywki na 1 cyl lekko wciskają zawory i tlok o nie uderza zaraz wrzuce foto
-
(http://naforum.zapodaj.net/thumbs/ac55905dde45.jpg) (http://naforum.zapodaj.net/ac55905dde45.jpg.html)
Dodam ze klin jest w porządku kolo tez.Po zdjęciu kola klin jest po przeciwnej stronie krzywek na 1 cyl.
Do tego jak znaki z tylu dam do siebie to i z przodu tez sa wtedy do siebie i krzywki wydechowe na 4 wciskają zawory i nie da się dac tloka w GMP
-
Ustaw sobie najpierw wał na znak. Koło wydechowe ustawiasz tak, by napis VVT był na dole, a numerek LHB 101... był na górze. U Ciebie jest odwrotnie. Koło ssące ma tylko jeden znak i zgrywasz go ze znakiem na kole wydechowym (numerek wystający spod podkładki śruby ma być od strony kolektora ssącego). Tył tak jak pisałem, nie da się pomylić.
P.S ale ten kolektor ssący to nieładnie wyspawany. :P
-
W vvc nie ustawia się tłoków jednej linii tak jak w innych z serii K?
-
Ustawia się tak samo jak w każdym innym K16. Wał na znaku czyli wszystkie cylindry w połowie wysokości.
-
Ustawia się tak samo jak w każdym innym K16. Wał na znaku czyli wszystkie cylindry w połowie wysokości.
nie tak do konca. tloki w jednej linii... owszem. ale to pojecie wzgledne. tloki 1 i 4 musza byc w polowie wysokosci podczas gdy posuwaja sie w gore. obrot o 180 stopni podczas gdy pomimo sa w jednej linii z 2 i 3 ale gdy ida w dol komplikuje sprawe. takze gdy chcemy ustawic je na rowno to patrzymy na tlok 1 i 2 z tym, ze tlok 1 musi isc do gory a nie w dol. w odwrotnej sytuacji zle ustawimy fazy rozrzadu i nie uruchomimy silnika
-
Już wszystko się wyjasnilo. W tym wynalazku jak silnik jest na znakach to pierwszy tlok nie jest u góry jak w 98% silnikow.I to mnie zmylilo tak samo jak walki niby na znakach a krzywki w jakies kosmiczne strony