FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: seraf w Sierpień 04, 2014, 21:13:24 pm

Tytuł: Alternatory.
Wiadomość wysłana przez: seraf w Sierpień 04, 2014, 21:13:24 pm
Chodzi o to który do jakiego silnika i ile A.
Numer 1 - wyjęty z GSI z klimą (podejrzewam 55A),
Numer 2 - wyjęty z GSI bez klimy (podejrzewam 70A).
Oczywiście to w jakich autach były nie świadczy że były tam od nowości dlatego chce się upewnić.
(http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/661/X4my1h.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/538/xnNWS7.jpg)

Tytuł: Odp: Alternatory.
Wiadomość wysłana przez: Janusz w Sierpień 04, 2014, 21:23:42 pm
1.55 A - zwykłe Caro
2.70 A - Caro plus
Tytuł: Odp: Alternatory.
Wiadomość wysłana przez: seraf w Sierpień 04, 2014, 21:37:19 pm
Ok czyli już wiem czemu jest takie słabe ładowanie jak założyłem ten pierwszy alternator do GSI.
Czyli żeby był 70A to musi wyglądać tak jak ten 2 alternator i regulator napięcia jest razem ze szczotkami?
Tytuł: Odp: Alternatory.
Wiadomość wysłana przez: Grizli w Sierpień 04, 2014, 21:39:30 pm
Z klimą fabrycznie jest 80A elmota
Tytuł: Odp: Alternatory.
Wiadomość wysłana przez: seraf w Sierpień 04, 2014, 21:42:47 pm
Z klimą fabrycznie jest 80A elmota
Wiem o tym, ale pewnie padł( jak większość 80A) i właściciel zamontował już w ogóle słaby alternator 55A (jeśli to prawda co napisał Janusz).
I jeszcze zdziwiony że tak szybko mu akumulator padał.
Tytuł: Odp: Alternatory.
Wiadomość wysłana przez: Bartekcom#1982 w Sierpień 04, 2014, 23:11:01 pm
Czyli żeby był 70A to musi wyglądać tak jak ten 2 alternator i regulator napięcia jest razem ze szczotkami?
Dokładnie.
I jeszcze zdziwiony że tak szybko mu akumulator padał
Bo kupował "do poloneza", a co w nim mogli pozmieniać.
No a jednak. :)
Tytuł: Odp: Alternatory.
Wiadomość wysłana przez: seraf w Sierpień 06, 2014, 10:07:23 am
Czy jest możliwość dokupienia diód do alternatora 70A?
Bo u mnie w mojej 100 tysięcznej wiosce nikt nie chce się podjąć regeneracji alternatora.
Tytuł: Odp: Alternatory.
Wiadomość wysłana przez: Rafał w Sierpień 06, 2014, 10:36:24 am
Czy jest możliwość dokupienia diód do alternatora 70A?
Bo u mnie w mojej 100 tysięcznej wiosce nikt nie chce się podjąć regeneracji alternatora.
Ale Ty uparty jesteś. Wywal ten gówniany Elmot i załóż Boschowski alternator z Alfy/Fiata jak Ci wszyscy radzimy.
Tytuł: Odp: Alternatory.
Wiadomość wysłana przez: seraf w Sierpień 08, 2014, 22:55:38 pm
Myślę że do zwykłego GSI czy GLI lepszego alternatora niż 70A nie potrzeba.

Do klimy wiadomo że musi być mocniejszy alternator.

Tytuł: Odp: Alternatory.
Wiadomość wysłana przez: P!otrek w Sierpień 09, 2014, 17:36:12 pm
Myślę że do zwykłego GSI czy GLI lepszego alternatora niż 70A nie potrzeba.

zdiwiłbyś się, jakbyś założył mocniejsze car audio :p w polonezie minimum fabrycznie powinien być 90A a do klimy 110-120A.
Tytuł: Odp: Alternatory.
Wiadomość wysłana przez: KGB w Sierpień 10, 2014, 12:21:31 pm
alternator w Alfie 156 to 85A przy silniku 1.6 i 1.8 ,dopiero w 2.0 jest 100A,
wiec pewnie jak ktos klime zamawial to wkladali 100A
Tytuł: Odp: Alternatory.
Wiadomość wysłana przez: seraf w Sierpień 12, 2014, 22:32:49 pm
Radia praktycznie wcale nie używam. Po mieście zapominam bo na krótkich odcinkach jeżdżę.
A w trasie rzadko kiedy bo w większości jeżdżę z kimś ;)

Ciekawe ile A zabiera sama klimatyzacja w polonezie.