FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: maksu81 w Luty 08, 2005, 23:18:29 pm
-
Mam taki objaw na benzynce - otóż dosyć gło?no tykajace wtryskiwacze -co to może być?? Na LPG chodz? cicho natomiast na benie -wła?nie?? Porana wymiane??
-
Po czym stwierdzasz ze to wtryskiwacze??
-
To raczej nie wtryskiwacze ci cykaj?. Wtryskiwacz to tylko cewka i iglica ktor? ona przyci?ga, chodzi to dosyć cicho- słychać jedynie bardzo ciche cyknięcia.
-
Na LPG wtryskiwacz(e) s? odł?czane i nie pracuj?. A cykaj? dosyć gło?no, słychać je wyra?nie, chyba że kto? ma zarżnięty silnik.
-
W 1.4 norma sa glosno chodzace wtryskiwacze :) jak uslyszalem u Giftera wtryskiwacze myslalem ze ma cos skopsane, a to tak ma byc )
-
W 1.4 norma sa glosno chodzace wtryskiwacze :) jak uslyszalem u Giftera wtryskiwacze myslalem ze ma cos skopsane, a to tak ma byc )
no u mnie też słychac cykanie. ale tylko na wolnych pó?niej cisza
My?łałem ze to popychacz i że trzeba bedzie zajrzeć. Ale kłade ucho na pokrywe i tam cisza. okazało się ze to wtryski cykaj?. ale skoro tak ma być to zostawiam :roll:
Swierszcz w aucie zostaje :P
-
na wolnych słychac jak w kazdym aucie wtryski, ja mam tak wyczyszczone ze cykaja jak nowe....
poza tym mam nowe wtryski bo stare szlak trafił przez LPG tzn przez Centralke LPG ktora nie wylaczala wtryskow czasami na LPG i sie zrypały.....
nowe zamienniki kupilem po 100zł za sztuke na gieldzie we wrocku, nie mam pudelka bo mechanik wyrzucil...
-
Dokładnie tak jak przedmówcy. Cykaj? i czuć delikane szaprnięcia jak się ręk? dotyka. Mimo że to tylko cewka i iglica to jednak działanie musi być szybkie i zdecydowane przez co i siły występuj?ce we wtryskiwaczu s? spore.
Nie do końca prawd? jest że wtryskiwacze cichn? na wyższych obrotach. Raczej hałas silnika sięwzmaga i je nieco zakłuca. NO ale to tylko taka moja teoria.
-
dokladnie u mnie w fiacie tez je slychac bo nie mam wyciszenia sciany grodziowej, i doskonale slychac jak wlaczaja sie przy spadku obrotow do ok 2 tys. rpm podczas hamowania silnikem, wystarczy tez lekko dodac na chwilke gazu i slychac jak zaczynaja dwa razy szybciej cykac
-
Witam
Nie mogę odpalić mojego 1.4. Iskra jest [+ nowe świece], paliwo leci. Wyjąłem listwę paliwową z wtryskami. Przy kręceniu rozrusznikiem wszystkie 4 wtryski leją na raz [obroty na rozruszniku są za wolne by różnica była niezauważalna]. Więc coś nie tak z komputerem, że otwiera wszystkie na raz [a powinien parami 1-4 i 2-3 o ile dobrze pamiętam], czy też z czujnikiem wału? :./
-
Jest dobrze, bo to full-grupa więc otwierają się wszystkie jednocześnie. Jak paliwo jest ładnie rozpylone to raczej z iskrą coś nie tak, może za słaba. Czujnik położenia wału sprawdzany ?
-
Rozpylają ok [jak na jedno otworowe rozpylacze]. Jak jest iskra, to czujnik powinien być ok (?).
-
jezeli jest za slaba iskra to winny moze byc CPWK, cewka, kopułka, palec lub zegary. sprawdzilbym moc iskry przez kopułka i za kopułka. jezeli przed jest mocna iskra to winne moze byc kopułka lub palec badz obie te rzeczy na raz. jezeli przez i za bedzie slaba to odepnij zegary i sprawdz moc iskry
-
Kopułka i palec wymienione, czujnik położenia wału nówka, dalej to samo :/. Zegarów żadnych nie mam podłączonych [tylko pompa paliwa]. Zaczynam wątpić w słuszność zakupu tego silnika :/.