FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: FSOmr88 w Październik 24, 2014, 16:02:35 pm
-
Posiada ktoś informacje na temat wymiarów pompy paliwa do poloneza 1.4?
Z tego co mi tam świta, są dwa typy kołnierzy, prawda to? Kupiłem bak z pompą na forum w której przewód montowany był na oczko którego używam, ale kupiłem też bak z pompą montowaną na przewód gumowy i chcę wymienić wkład. Jak to jest z tymi różnicami.
-
ale kupiłem też bak z pompą montowaną na przewód gumowy
To chyba od jednopunktu. Zbiorniki do wielupunktów zawsze widziałem z przewodem na śrubkę.
-
j.w. Rover i GSI miały identyczne pompy.
-
j.w. Rover i GSI miały identyczne pompy.
Nie prawda ! Sam sprzedawca kiedyś też mi tak powiedział, niestety nie dośc że nie pasuje do kosza to i ciśnienie takie że rover nawet nie umie zapalić na tej z Gsi ;)
-
Cytat: matucha#1931 w Dzisiaj o 11:49:58
j.w. Rover i GSI miały identyczne pompy.
Nie prawda ! Sam sprzedawca kiedyś też mi tak powiedział, niestety nie dośc że nie pasuje do kosza to i ciśnienie takie że rover nawet nie umie zapalić na tej z Gsi ;)
Chyba wcisnął Ci inną pompę:
http://pompypaliwa.istore.pl/pl,product,1350725,pompa,paliwa,elektryczna,polonez,gsi,polonez,rover,rover,114.html
https://www.pompa-paliwa.pl/pl/p/-pompa-paliwa-POLONEZ-GSi-MPI-1.4-1.6-GTI-ROVER/1292
-
Ten bak, który chcę wsadzić do mojego rovera jest z jednopunkta - bosch. Kosz jest inny - pompa jest grubsza. pytanie czy gdy wyjmę mój obecny kosz (ten z GSI na którym jeżdżę) będzie pasował do baku z właśnie jednopunkta.
-
j.w. Rover i GSI miały identyczne pompy.
Nie prawda ! Sam sprzedawca kiedyś też mi tak powiedział, niestety nie dośc że nie pasuje do kosza to i ciśnienie takie że rover nawet nie umie zapalić na tej z Gsi ;)
Więc sprzedał Ci pompe do monowtrysku. Każdy wielopunkt ma pompę minimum 3 bary.
-
Można się pobawić w dobór pompy, która będzie pasowała w Twój kosz, ale będzie miała 3 bary i odpowiednią wydajność. Kosz od GSI chyba nie podejdzie do baku od monowtrysku mechanicznie - inna średnica kołnierza. Ale nie ma rzeczy, której by się nie dało przerobić ;-)
-
Pytam, bo nie chcę, by się okazało, że po zdemontowaniu baku i przewodów okaże się, że będę musiał składać wszystko od nowa. Ratowała by mnie średnica kosza GSI
-
Wyjaśniło się (przynajmniej tak myślę):
Nowy Zbiornik Paliwa do:
Posiadam w sprzedaży dwa rodzaje zbiorników;
-Poloneza Caro Caro Plus 1,6 GLI z jednopunktowym wtryskiem Abimex lub Bosch z Dużym otworem do pompy: (średnica kołnierza pompy paliwa 12 cm.)
-Poloneza Caro Caro Plus 1,6 GSI z wielopunktowym wtryskiem paliwa i 1,4 MPI i silnikiem Rover
(średnica kołnierza pompy paliwa 12 cm.)
- Poloneza Caro1,6 GLI z wtryskiem Abimex z Małym otworem do pompy z Małym kołnierzem
(średnica kołnierza pompy paliwa 10 cm.)
-Mam w sprzedaży oryginalne listwy mocujące zbiornik paliwa (czarne)10 zł. za szt.
-Jest w sprzedaży uszczelka Pompy Paliwa pod duży kołnierz (12 cm) 20 zł.
-Posiadam też pompy paliwa wystawione na innych aukcjach.
-
Kołnierz od GSI to 12cm. Od jednopunktu będziesz miał 10cm.
-
Pozwólcie, że odkopię trochę temat. Czy wie ktoś jaka jest średnica pompy i w ogóle jej wymiary? Może ktoś ma informacje od jakiego auta podejdzie bez większych przeróbek? Miałem ostatnio ze szrotu od jakiegoś forda podobno, ale nie znam szczegółów. Teraz chciałbym raczej coś nowego.
-
Uniwersalna pompa zewnętrzna + potencjometr z gle z odpływem do baku i zapominasz, że w ogóle masz pompe w aucie.
-
Zamontowałem w zbiornik od Boscha kosz pompy z rovera i pompę z lanosa-działa i ma się dobrze. Mocowanie pompy w koszu trzeba pokombinować i sprawdzić, czy dochodzi do samego dołu
Pompy można dawać rózne, wcześniej miałem chyba z hyundaia i też było ok. Jednak trzeba coś pokombinować
-
To ja się podepnę i pytanko do tych co montują pompy zewnętrzne. Zamontowałem zewnętrzną pompę dedykowaną do Opla, położona jest na zbiorniku. Czy to jest dobra pozycja jej pracy ? Pytam, bo chodzi dość głośno, jak ze mną jedzie dziewczyna to pyta się mnie czy ja tam stado szerszeni hoduję...
-
Pewnie drga blacha od zbiornika. Na moje powinna być przymocowana na opaski.
-
najlepiej jakby pompa zewnętrzna była zamontowana poniżej zbiornika. tak jak ma na przykład audi b3 albo merc w124. ja mam pompkę chyba od merca w124 zamontowaną nad mostem po prawej stronie przykręcona od spodu do podłogi za pomocą starego mocowania cewki zapłonowej, jest wyżej niż zbiornik i jak się zapowietrzy to jest tragedia.
-
Ja mam wrzucony wkład Walbro z Fiata Coupe bodajże. W koszu trzeba lekko podpiłować plastik na dole, żeby pompa dochodziła maksymalnie do góry, bo smok ma w środku wzmocnienia i się zapiera o dno zbiornika. Po "przemodzeniu" wchodzi na styk, ale działa bardzo dobrze. :)
-
Pewnie drga blacha od zbiornika. Na moje powinna być przymocowana na opaski.
Wyjaśniło się wczoraj. Był załamany przewód doprowadzający paliwo do pompy. Wyprostowałem, zmieniłem miejsce delikatnie i już jest cichutko.
-
Potrzebny jest ten "akumulator cisnienia", czy wystarczy dać wężyk między pompę, a dekiel? Są jakieś skutki, wyrzucenia tego "akumulatora"?
-
Takie, że jak nie zdążysz odpalić silnika zanim pompa się wyłączy, to będziesz musiał wyłączyć zasilanie i włączać jeszcze raz.
-
Ale przy kręceniu rozrusznikiem pompa się załącza. Bez tego ustrojstwa wszystko działa jak powinno.