FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: strowger#1983 w Grudzień 03, 2014, 18:05:32 pm
-
Mój długodystansowiec GSI nieco zaniemógł. Od niedawna mam nieco podniesione obroty biegu jałowego, tak na gazie jak i na benzynie. Czasami zapala się kontrolka CE. Dodatkowo przy benzynie występuje lekkie falowanie, tak mniej więcej od 900 do 1000 obrotów. Komputer wykazał problem z krokowcem, który wymieniłem. Bez sukcesu - dalej usterka występuje. Zamieniłem na krokowca z drugiego Poloneza i też to samo. Poza tym auto normalnie odpala, przyśpiesza i jeździ.
Trochę nie mam pomysłu, czemu tak się nie dzieje - czy ktoś z Was ma?
-
Również mam ten sam problem.
-
lewe powietrze sprawdzales ?
-
Jeszcze nie. A jakieś inne propozycje?
PS. Do Admina, proszę o przeniesienie mojego tematu do właściwego działu, przez pomyłkę wrzuciłem go do "Mechaniki".
-
sprawdzić lewiznę i wiazke od krokówki do sterownika silnika
-
Jakie ładowanie?
-
Ładowanie sprawdzałem. W normie, około 14,5V. Problem został rozwiązany - winowajcą był dziurawy wężyk z kolektora do kuli podciśnieniowej.