FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: saperx w Luty 21, 2015, 11:34:14 am
-
Silnik 1.6 po pierwszym montażu na kole od 1.4 stoczonym pod 200 slizgallo tak ze ciężko było jeździc. Po rozebraniu okazało sie ze było ubrudzone smarem badź olejeam ale nie był to wyciek. Załozyłem kolo od 1.6, wszystko wyczyścilem - sporo sie poprawilo ale dalej potrafi slizgac nawet przy delikatnym dotknieciu pedału sprzęgla.
Sprzeglo bylo nowe LUKa. Niewiem czy kupowac kolejne sprzeglo czy co zrobic ehh... Jest jeszcze opcja zawiezienia tego do wyspecializowanego zakladu zajmujacego sie sprzegłami ale wolałbym to załtwic szybciej.
-
Jaki docisk?
-
Na zamachu podtoczony próg pod docisk 200 czy tylko zebrany próg ktory był ?
-
Sprzeglo nowe kompletne 200mm
Kolo orginalne pod 200mm