FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: TranceEternity w Marzec 13, 2015, 20:22:02 pm

Tytuł: Mems 1.6 diagnostyka
Wiadomość wysłana przez: TranceEternity w Marzec 13, 2015, 20:22:02 pm
Czy z kompa w Poldorovera idzie odczytać jakieś informacje na temat CPWK?
Tytuł: Odp: Mems 1.6 diagnostyka
Wiadomość wysłana przez: AndrewS#100 w Marzec 13, 2015, 21:19:37 pm
U nas padający  czujnik na ciepłym silniku, nie powodował wygenerowania żadnego błędu, musialbym zrobić próbę i odpiąć czujnik, czyli zrobić przerwę w obwodzie, wlaczyć zaplon, zakrecic rozrusznikiem
Tytuł: Odp: Mems 1.6 diagnostyka
Wiadomość wysłana przez: TranceEternity w Marzec 13, 2015, 22:31:59 pm
W ten sposób nastąpi tak jakby "reset" CPWK w kompie ?
Tytuł: Odp: Mems 1.6 diagnostyka
Wiadomość wysłana przez: AndrewS#100 w Marzec 15, 2015, 19:07:39 pm
Chodzi mi o to czy komp w ogóle zarejestruje blad z tego czujnika, bo ja z takim faktem sie jeszcze nie spotkałem.
Jakie informacje z kompa chciałbyś odczytać ??
Tytuł: Odp: Mems 1.6 diagnostyka
Wiadomość wysłana przez: TranceEternity w Marzec 15, 2015, 20:09:45 pm
Chodzi o to co w ogóle idzie odczytać przy diagnostyce z tego kompa? Wydaje mi się że Twój sposób który podałeś wyżej działa bo Poldorover zachował się tak jak bym podmienił CPWK
Tytuł: Odp: Mems 1.6 diagnostyka
Wiadomość wysłana przez: AndrewS#100 w Marzec 15, 2015, 21:58:54 pm
Najwiecej potrafi testbook T4, np. nasz komp kasuje bledy, mozna też na "żywo" podejzec co pokazują czujniki.
Tytuł: Odp: Mems 1.6 diagnostyka
Wiadomość wysłana przez: TranceEternity w Marzec 16, 2015, 10:57:28 am
U mnie w okolicach nie ma nikogo kto by miał testbooka t4 dlatego próbuję się ratować innymi pomysłami.
Tytuł: Odp: Mems 1.6 diagnostyka
Wiadomość wysłana przez: Bocian_s#313 w Marzec 16, 2015, 15:24:30 pm
A jakie są objawy.
Tytuł: Odp: Mems 1.6 diagnostyka
Wiadomość wysłana przez: TranceEternity w Marzec 19, 2015, 11:08:52 am
Jak pisałem po nagrzaniu gasnął i nie chciał odpalić. Wymiana cpwk starczyła na 100-200 km i to samo. Wystarczyło tylko mieć dwa cpwk i je podmieniać. Na razie mam z tym spokój ale był kolejny że tracił moc podczas jazdy. Podmieniam wszystko po kolei. Aktualnie myślę że to może być coś z pompą paliwa bo juz słyszałem o takim przypadku. Na razie podmieniłem przekaźnik, potem pójdzie pompa a dalej jak będzie problem to założę osprzęt od 1.6.

Gdzieś na forum chyba roverków przeczytałem, że po swapie na 1.6 Rovera podpięta wtyczka od filtra węglowego potrafiła mieszać w kompie samochodu i działy się różne rzeczy.
Może być to prawdą?