FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: bred w Marzec 26, 2015, 15:26:26 pm

Tytuł: Fabryczne blachy do caro, jak poznać?
Wiadomość wysłana przez: bred w Marzec 26, 2015, 15:26:26 pm
Witam, muszę kupić trochę blach do caro minusa i mam dylemat.
Wybór jest dość spory i ceny różne.
Szukam fabrycznych blach, tj. maski, przednie błotniki, klapy ale nie wiem  po czym je poznać, są różnie malowane.
prosze o info jak rozpoznać fabrykę i ew jakieś linki z ogłoszeń
pzdr
Tytuł: Odp: Fabryczne blachy do caro, jak poznać?
Wiadomość wysłana przez: Dawid91 w Marzec 26, 2015, 17:03:18 pm
Fabryczne blachy ( przynajmniej te z ostatniego okresu produkcji typu właśnie maska czy błotniki ) będą w takim kremowym podkładzie, mam fabryczną maskę i błotniki, na masce jest jeszcze naklejka FSO S.A. Chcesz to na PW Ci podeślę fotki. Ten podkład był stosowany chyba już za czasów daewoo-fso, co do wcześniejszych blach to się nie wypowiadam bo nie wiem natomiast unikaj blach w czarnym podkładzie bo z reguły są to tureckie zamienniki niskiej jakości
Tytuł: Odp: Fabryczne blachy do caro, jak poznać?
Wiadomość wysłana przez: Sławek#1978 w Marzec 26, 2015, 17:40:12 pm
natomiast unikaj blach w czarnym podkładzie bo z reguły są to tureckie zamienniki niskiej jakości
Oj niekoniecznie, kiedyś kupowałem do Atu taki cały tylny błotnik od dachu do samego progu z mocowaniem na tylną lampę, rzemiosło to na pewno nie było.

Fabryczne blachy ( przynajmniej te z ostatniego okresu produkcji typu właśnie maska czy błotniki ) będą w takim kremowym podkładzie,
Daewoo jak weszło wprowadziło kataforezę i cała blacharka "zamienna" po tym okresie powinna być w takim podkładzie.
Tytuł: Odp: Fabryczne blachy do caro, jak poznać?
Wiadomość wysłana przez: Trojan w Marzec 26, 2015, 17:50:58 pm
Fabryczne blachy ( przynajmniej te z ostatniego okresu produkcji typu właśnie maska czy błotniki ) będą w takim kremowym podkładzie, mam fabryczną maskę i błotniki, na masce jest jeszcze naklejka FSO S.A. Chcesz to na PW Ci podeślę fotki. Ten podkład był stosowany chyba już za czasów daewoo-fso, co do wcześniejszych blach to się nie wypowiadam bo nie wiem natomiast unikaj blach w czarnym podkładzie bo z reguły są to tureckie zamienniki niskiej jakości
Dokładnie, unikaj czarnych, oryginały z czasów Plusów są zawsze kremowe jak tutaj:
http://allegro.pl/blotnik-polonez-przod-lewy-prawy-caro-atu-nowy-i5172617187.html
http://allegro.pl/polonez-maska-silnika-nowa-oryginal-fso-i5187922915.html
Trzeba też zwracać uwagę czy są otwory na mocowania listew ozdobnych i inne szczegóły. Jeśli chodzi o starsze wyroby to oryginały spotykałem czerwone albo takie jakby bez podkładu w kolorze złotawym. Błotniki do borka powinny mieć np. wytłoczenie na kierunkowskaz a każdy błotnik tylny czy to do borka, caro czy atu powinien być połączony z tylnym kawałkiem progu-tak to zgrzewano. Jeśli chodzi o czarne wyroby, kiedyś kupiłem piękną czarną maskę do borewicza za 2 zielone banknoty, i oto efekt, więcej zabawy i dłubania niż przy ratowaniu starej...
(https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/22301_431172370378202_2292347398216606038_n.jpg?oh=3699c62645c8da8eb11a6e1e811335e5&oe=55B55FFF&__gda__=1438228220_368b2cca91f0fc15e25862cf1cfec26c)
(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/11080970_431172373711535_4309686045479756385_n.jpg?oh=17a955d6aadfb59388903c9c90fbd6dc&oe=55AA0018&__gda__=1436999620_902645e57074ca6bfdc959c4bc7c25f7)
(https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/1534307_431172380378201_9102180229894834419_n.jpg?oh=e8078803517668cd7dfbe563b5bff785&oe=55B4A977)
Tytuł: Odp: Fabryczne blachy do caro, jak poznać?
Wiadomość wysłana przez: bred w Marzec 26, 2015, 21:50:53 pm
Dzięki za informacje

jeszcze pytanie
http://allegro.pl/nowa-maska-polonez-caro-bez-wlotu-i5063809112.html
te blachy są fabryczne ?
Tytuł: Odp: Fabryczne blachy do caro, jak poznać?
Wiadomość wysłana przez: Dawid91 w Marzec 26, 2015, 21:59:00 pm
Nie, to co wkleiłeś to nie oryginał a właśnie bubel w czarnym podkładzie, który odradzam kupować

http://allegro.pl/pokrywa-maska-silnika-polonez-caro-nowa-oryginalna-i5088066220.html
To jest oryginał  <spoko>
Tytuł: Odp: Fabryczne blachy do caro, jak poznać?
Wiadomość wysłana przez: bred w Marzec 26, 2015, 22:12:41 pm
Ok dzięki
mam jeszcze jedno,ostatnie pytanie

przednie błotniki w plusie i minusie są takie same?
Tytuł: Odp: Fabryczne blachy do caro, jak poznać?
Wiadomość wysłana przez: Dawid91 w Marzec 26, 2015, 22:18:59 pm
Tak, jestem właśnie na etapie blacharki w moim minusie, kupowałem błotniki oryginały FSO te w jasnym podkładzie czyli już raczej ,,plusowe" i przypasowały idealnie.
Tytuł: Odp: Fabryczne blachy do caro, jak poznać?
Wiadomość wysłana przez: bred w Marzec 26, 2015, 23:10:37 pm
dobrze wiedzieć, dzięki