FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: blk98gt w Kwiecień 07, 2015, 13:07:55 pm
-
Mam 1981 borewicza bez obrotomierza wersja bieda. Kupiłem używane zegary z obrotomierzem podłączyłem ale tylko obrotomierz nie działa. Czy w tej wersji bieda trzeba ciągnąć kabel sygnału do obrotomierza gdzieś?
-
My mamy same wersje luksusowe :P
Sygnał do obrotomierza bierze się z cewki, choć wydaje mi się, że nawet ubogie wersje powinny mieć kabel do obrotka we wiązce. W uwalony wskaźnik to nie uwierzę. Zaopatrz się w schemat instalacji i sprawdź.
-
Mogę więc spróbować podłączyć bezpośrednio 12v, masa i minus od cewki bezpośrednio do obrotomierza tak?
-
Pin z oznaczeniem 1 łączysz do cewki zapłonowej do pinu oznaczonego również cyferką numer 1
-
Cholrka nie dziala. Wiem ze raczej dobrze podlanczam bo inny obrotomierz dziala. Nic sie nie rusza ani nie drga. Wkladam inny obrotomierz w to miejsce ale z orginalna wskazowka. (nie mam mozliwosci kupic drugiego, auto jest za granica)
-
Jeśli inny działa to ten jest uszkodzony. Sprawdź scieżki i połączenia lutownicze. Tylko nie kręć tym potencjometrem bo go rozkalibrujesz