FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: fafik w Kwiecień 18, 2015, 10:54:29 am
-
Pany dokladal juz ktosa obrotek do diesla, ktory fabrycznie go nie mial? W moim 93 jest impulsator, lecz nigdzie nie moge znalesc nawet rozpiski jego wtyczki. Jedynie znalazlem tematy, ze pakowali ludzie obrotki z gaznikowcow. Lezy mi akurat jeden jeszcze z waskiego ale to moge go uzyc do testow. Latalem po szrotach to byly dwa cale liczniki z obrotkiem ale gnily juz jakis czas pod chmura.
-
Ja dokładłem. Na pewno do zegarów lecą dwa kable zamiast jednego, de facto lecą 3 ale w oryginalnym diesu dwa łączyły się przy zegarach, więc sam je zmostkowałem wcześniej. Nie pamiętam rozpiski kabli. Użyłem na pewno przewodu lecącego do zegarów benzynowego + puściłem drugi przez gródź.
Jak będe mia auto przed nosem to zobaczę, póki co pojechało w trasę ;)
-
ori impulsator ma 3 piny ( + - i sygnal) jak mniemam. Tak samo 3 piny w obrotku, jedynie bym potrzebowal rozpiske ktory pin na czujniku od czego jest i chyba powinno banglac.
-
Nic nie daje sie do plusa,2 przewody do masy,3 pod obrotek,jak chcesz to ci jutro powiem jaki kolor do obrotomierza.