FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: nomes w Maj 14, 2015, 11:26:49 am
-
Witam
przeczytałem już połowę tematów na forum, znalazłem tylko wzmiankę że można śmiało usunąć filtr par paliwa,
czy jest może jakiś temat jak to zrobić krok po kroku? odpowietrzenie zbiornika puścić luzem gdzieś pod autem?
Silnik to 1,8 na osprzęcie z 1,4.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc
-
Jedno z drugim nie jest powiązane. Odpowietrzenie idzie bezpośrednio ze zbiornika do wlewu paliwa.
Wywalasz filtr par paliwa spod maski, otwór w kolektorze dolotowym zaślepiasz albo zmieniasz górną połówkę kolektora na tą która była w 94r (brak króćca do filtra par paliwa) i w zasadzie tak już może zostać. Jak chcesz się bawić dalej to prujesz sztywny przewód, który był połączony z filtrem par i idzie pod autem. Oczywiście potem zaślepiasz króciec przy zbiorniku żeby wachą nie waliło.
-
no o ten przewód mi chodziło źle to opisałem, dziękuję za pomoc
-
To i ja mam pytanie. U mnie w 125p nie za bardzo mam miejsca aby upchać ten filtr, czy można połączyć wyjście z kolektora bezpośrednio z tym metalowym przewodem który idzie do tyłu
-
w 125p nie msz metalowego przewodu,ktory idzie do tylu,ani idzie gdziekolwiek,bo nie ma pochlaniacza par przy gaznikach
-
O i tu cię zaskocze, mam pociągnięte trzy przewody + wlew z poldka łącznie ze zbiornikiem
-
jak nie uwazales,jak robiles, to rob jak uwazasz,
ale bez pochlaniacza to nie radze podlaczac bezposrednio przewodu do kolektora
-
Nie rozumie na co miałem uważać?
-
Nie rozumie na co miałem uważać?
Na to, że nie ma konieczności 3 przewodów w 125p, to tylko wymysł norm EURO, a żaden fiat takowymi ograniczony nie jest. Uprzedzając, bezpośrednio lepiej nie podłączać bo jak Ci jakimś cudem zassie paliwo z baku to może być całkiem pokaźny koniec K16, a w skrajnym przypadku całego fiata.
-
OK dzieki