FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: w0mbat w Czerwiec 12, 2015, 21:59:16 pm
-
Panie i Panowie pacjent to caro GLE, ino benzyna. Sprawa wygląda tak, że po odpaleniu bez ssania od razu gaśnie, trzeba mu trzymać jakieś 2000obr/min żeby nie zgasł. Jak się wyciągnie ssanie to nie gaśnie ale wolne obroty falują 500 - 2000 obr/min. Obroty rosną i spadają bez przerwy, jak spadną od razu rosną, tak brum, brum, brum, brum :) .
Co jest? Moduł, zielony kabelek, czy przyczyn indziej gdzieś szukać powinienem?
Aparat wymieniłem, ale nic nie pomogło
-
Czyli typowy objaw falowanie obrotów.
Posprawdzaj dysze, w tym elektro-dyszę, zhs, i przeczyść gaźnik całkowicie.
A mimo tego że podmieniałeś aparat grzebałeś coś z kabelkiem?
-
kabelek zostawiłem ten co był od początku