FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: Juro w Lipiec 12, 2015, 00:52:45 am
-
Witam, odebrałem dziś auto (Atu Plus GSI) od mechanika po wymianie szklaneczek i wałka. Wszystko było ok, pare godzin później rozpędziłem go ~100 i nagle poczułem chwilowe delikatne spadki mocy - tak jakby nie dostawał paliwa. Zwolniłem, dotoczyłem się do domu i zauważyłem, że na biegu jałowym poldkiem strasznie trzepie i jest głośny, wydaje sie jakby palił na 3 cylindry ale jak dodaje gazu wchodzi na obroty normalnie. Spotkał się ktoś z czymś takim?
-
do wymiany szklanek trzeba zdjac glowice - wiele sie moze zdazyc przy takiej operacji, wiec trzeba sprawdzic wszystkie mozliwosci
-
Pewnie wałek się spierd..... lub został zamontowany nie od Hydro.... I zwyczajnie ogoliło go z krzywki:D.
Reklamacja i z powrotem do mechanika...
-
Było robione jeszcze z przewodami paliwowymi, może to być związane z tym? Wałek na pewno hydro bo tymi rencami go kupowałem, a czy go zamordowało to brutalne stadko 84 koni? Nie mam pojęcia, mam nadzieje, że nie :D
-
jezeli przewody paliwowe byly ruszane,to jest mozliwosc,ze jakis brud zatkal jeden wtryskiwacz,
jest sporo mozliwosci, najlepiej jakby ten mechanik,ktory grzebal sam to sprawdzil, bo wie gdzie grzebal
-
Walnij setę, potem nie czuć wibracji i jeździ się przyjemniej.
-
Może ukruszyła się dźwigienka zaworowa. Czasami po demontażu klawiatury bywają nerwowe.
-
Pojeździłem dziś nim, pomijając to, że trzepie i pyrka jak traktor na luzie i że czasem przy wciskaniu sprzęgła gaśnie jeździ normalnie. Jutro wezmę go do mechanika. Dzięki za sugestie.