FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: kakofoniks w Wrzesień 04, 2015, 22:05:46 pm
-
Hej,
Mowa o GSi podciśnieniowym
Nie działa mi nawiew na kierowcę. Powodem jest siłownik podciśnieniowy umiejscowiony za zagarami.
Otwiera tylko do połowy co oznacza ze działa mi nawiew na szybę i nogi w tej chwili.
Co może być przyczyną.
Dodam, że oba przewody niebieski i ten od strony grodzi ssą
-
Nieszczelny siłownik, tudzież coś mu stawia zbyt duży opór.
-
Albo wypada z prowadnicy i nie chce do końca otworzyć. U siebie musiałem trochę przerobić, żeby do końca otwierało.
-
to nie jest kwestia wypadania z prowadnicy
-
Przyczyna znaleziona - może się komuś przyda:
Winny był sterownik ogrzewania, który był podłączony.
Siłownik okazał się być ok.
Problem leżał w tym, że podłączony został sterownik od Espero. Wygląda tak samo jak w Polonezie, ale prawdopodobnie inaczej steruje ciśnieniem.
Sprawdziłęm 2 sterowniki z Espero (nowe) oba nie otwierały klapki
I dwa z Poloneza używane oryginalne - otwierały klapki.
Jeśli ktoś wie jakie są różnice w sterowaniu będę wdzięczny :)
-
Ja mam u siebie zamontowany z espero i grzanie na szybe jest na każdej pozycji,za to na nogi wieje prawie wcale...
-
nie wieje pewnie z tego samego powodu co u mnie - czytaj nie do końca otwiera się jedna z klapek.
Pożycz i załóż oryginał od Poloneza - ciekawe czy zacznie Ci wiać na nogi :)
-
nawet na pewno pomoże.
dwa polonezowskie u mnie otwierają klapkę na dole
dwa espero nie...
Coś musi być inaczej w sterowaniu Espero vs polonez
-
Można przełożyć samo podciśnienie z poloneza bez klimy do panelu z klimą espero i będzie wszystko smigać
-
potwierdzam sterowanie podciśnieniem w espero i w polonezie się różni