FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Napęd => Wątek zaczęty przez: nicek27 w Listopad 17, 2015, 13:59:40 pm
-
Ma ktoś pojęcie, z czego dobrać wał do takiego DF'a?
Truck Roy? Nigdzie nie moge znaleźć wymiarów wałów z Trucków.
Swój mam przerobiony pod skrzynie 132. Aktualnie robię powrót na OHV, ale wał chce sobie zostawić tak w razie W.
-
Sprawdz sobie rozstawy osi to będziesz wiedział jaka jest różnica w długości.
-
Ano racja.
Się wyjaśniło, że jestem w pupie. Na jednej aukcji znalazłem wał truck krótki i koleś wymiary podał. Jest za długi o 20cm, więc na nowo przebijanie przedniej części wału i wydatki na wyważanie.
Gdyby komuś to:
standard 125p(czyli i polonezy poza truckiem): krótsza ok. 50cm i dłuższa 90cm
125p Pick-Up krótsza to samo, dłuższa jest o 20cm dłuższa czyli 110.
Mierzone od środka podpory.
-
Krótki truck (czyli zwykły) ma rozstaw osi większy o 30 cm od osobowego pna, więc względem 125p długi pickup jest 10 cm róznicy.
-
I w tym właśnie problem. Zamiast wał trucka skracać taniej mi wyjdzie spowrotem przednia część przerzucić wracając do oryginału i spokój.