FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SPORTOWO => kjs'y deklaracje - relacje => Wątek zaczęty przez: saperx w Grudzień 18, 2015, 20:48:12 pm

Tytuł: Big Bad Fiat Project
Wiadomość wysłana przez: saperx w Grudzień 18, 2015, 20:48:12 pm
Witam.

Żeby nie śmiecić na forum o ile sobie nie odpuszczę będę tu publikował moje poczynania z zawodów.

Zapraszam na fb:
https://www.facebook.com/BigBadFiat125p/

Zacznę od publikacji podsumowania rocznego:
https://www.youtube.com/watch?v=EeyFasvYivQ
Tytuł: Odp: Big Bad Fiat Project
Wiadomość wysłana przez: Leonek1321 w Grudzień 18, 2015, 22:52:21 pm
jaki tam siedzi rover ? masz poliureatany w zawiasie ? kiedy planujesz klatke? bo w rajdach w sumie to podstawa...
Tytuł: Odp: Big Bad Fiat Project
Wiadomość wysłana przez: banned w Grudzień 18, 2015, 23:24:56 pm
Ważniejsze jest odpowiednie wzmocnienie samej budy żeby się nie wykrzywiała i nie pękała. Klatka jest istotna dopiero w razie poważnego dzwona, poza względem oczywistym, także po to żeby auta nie wygięło do złomowania, dlatego powinna być wypuszczona do kielichów.
Tytuł: Odp: Big Bad Fiat Project
Wiadomość wysłana przez: saperx w Grudzień 20, 2015, 16:24:49 pm
Silnik to rover 1.6 zbudowanym od zera wydechem ale właśnie sie zastanawiam czy czegos tam nie zmienic. Na poczatku sezonu mialem dwa przelotowe tłumiku za mostem a  teraz mam strumienice na miejscu kata i jeden przleotowy na koncu. I niewiem czy wtedy lepiej nie szedl.

Poliuretanow brak i chyba jest tez za twardy zawias :) przod sprezyny w123 15.5mm, tyl 3 piora i stab kombi.

Buda przeszla remont blacharski ma obstawane gniazda amorow spawem ciaglym i wieszkosc laczen blach punktowo. Poza tym ma wzmocniane przednie podluznice szczegolnie przy mocowaniu staba.

Modyfikacji jest masa wiekszosc jest wstawiona na fejsie ale jakby ktos coś chcial wiedziec chetnie odpowiem :)

Klatka moze sie uda w nadchodzacym roku wstawic bo jest na oku gotowa.