FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SPORTOWO => kjs'y deklaracje - relacje => Wątek zaczęty przez: saperx w Grudzień 18, 2015, 20:48:12 pm
-
Witam.
Żeby nie śmiecić na forum o ile sobie nie odpuszczę będę tu publikował moje poczynania z zawodów.
Zapraszam na fb:
https://www.facebook.com/BigBadFiat125p/
Zacznę od publikacji podsumowania rocznego:
https://www.youtube.com/watch?v=EeyFasvYivQ
-
jaki tam siedzi rover ? masz poliureatany w zawiasie ? kiedy planujesz klatke? bo w rajdach w sumie to podstawa...
-
Ważniejsze jest odpowiednie wzmocnienie samej budy żeby się nie wykrzywiała i nie pękała. Klatka jest istotna dopiero w razie poważnego dzwona, poza względem oczywistym, także po to żeby auta nie wygięło do złomowania, dlatego powinna być wypuszczona do kielichów.
-
Silnik to rover 1.6 zbudowanym od zera wydechem ale właśnie sie zastanawiam czy czegos tam nie zmienic. Na poczatku sezonu mialem dwa przelotowe tłumiku za mostem a teraz mam strumienice na miejscu kata i jeden przleotowy na koncu. I niewiem czy wtedy lepiej nie szedl.
Poliuretanow brak i chyba jest tez za twardy zawias :) przod sprezyny w123 15.5mm, tyl 3 piora i stab kombi.
Buda przeszla remont blacharski ma obstawane gniazda amorow spawem ciaglym i wieszkosc laczen blach punktowo. Poza tym ma wzmocniane przednie podluznice szczegolnie przy mocowaniu staba.
Modyfikacji jest masa wiekszosc jest wstawiona na fejsie ale jakby ktos coś chcial wiedziec chetnie odpowiem :)
Klatka moze sie uda w nadchodzacym roku wstawic bo jest na oku gotowa.