FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: Daniel#1981 w Styczeń 14, 2016, 10:49:23 am
-
Witam jako że przez całe życie miałem 14 roverów a teraz przyszedł czas na OHV w gazie. Kupiłem go do jazdy na codzień i chciałbym się dowiedzieć na co musze sie szykować jakie ma bolączki ? Ogólnie jest po kapitalnym remoncie blacharskim i technicznym ale przezorny zawsze ubezpieczony. Chce nim w ferie zrobić trasę Wołomin Zakopane i nie wiem jakie części ze sobą zabrać i co posprawdzać zanim wyjadę. Z góry dziękuje za pomoc
-
...kup sobie taka blaszana spinke /cena samej spinki nie wiecej jak 2 pln/ łaczaca pręt ciegna gazu z dzwigienka gaznika , male to , ale jak trzasnie to potem ....bardzo boli . na zdjeciach z tego linku sa te spinki na ciegnach w wersji do F125p , ale z wysylka drogie :
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5757645709&reco_id=6db62036-bab4-11e5-9c7a-027f8d968121&ars_rule_id=201&ars_source=ars&ars_socket_id=9
...w aparacie zaplonowym jest cewka :
http://allegro.pl/cewka-aparatu-zaplonowego-fso-polonez-1-5-1-6-nowa-i5919981326.html
Nowa na alledrogo w cenie uzywanego calego aparatu ...wybor zalezy od ciebie , cewka nawinieta bardzo drobnym drutem jak padnie i nie masz rezerwy to niczym innym jej nie zastapisz ...stoisz albo laweta .
Duzo czesci lubi splatac niespodzianke , wszystko zalezy od ich zuzycia , przebiegu kilometrowego ....zawsze mozesz tez cos dopasowac z Lublina i innych polskich w razie awarii ...
Z ukladu elektrycznego jezeli masz aparat zaplonowy bezstykowy : to wozilem modul zaplonu APE-05 , zielony kabelek , cewke wysokiego do elektonikow
-
- zestaw kluczy (zawsze wożę w każdym aucie)
- kopułka i palec
- pasek klinowy
- jakieś tam świece, przewody zapłonowe
- kabelek zielony
Więcej nic nie woziłem :-)
p.s. ani razu nie potrzebowalem wymieniać ww elementów ;-) a zjezdzilem cala Polskę.
-
paska nie wożę ale aparat i cewka zapłonowa to obowiązek, tak jak zestaw podstawowych kluczy. Do tego trochę dupereli typu kawałek kabla, jakieś trytytki, opaska metalowa, nakrętka, śrubka i latarka
Przed dłuższą wyprawą zalecam standardowy przegląd: hamulce, płyny, ogólny rekonesans auta - może coś luźne, może coś trzeba poprawić.
-
Regulacja gaznika. Tylko ze ja bym byle dłubaczowi nie dał się dotknąć :-)