FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: banned w Październik 16, 2016, 16:32:47 pm
-
Kto się zgadza że sprężyny będą uderzać w ścianki, a amortyzatory będą poddawane łamaniu?
(https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/13239425_1174415172589771_7060848573944610181_n.jpg?oh=3f9b9bfc78112d13f42c876b5b0d8aed&oe=5865B81C)
(https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/13173659_1174415145923107_4628068164302759418_n.jpg?oh=889e4b070d9d44feb47d6a59fabef08c&oe=58964430)
Wycięcie kawałka podłużnicy też było raczej średnio szczęśliwym pomysłem.
-
bez sensu, bo zamiast wycinac miejsce na kolumne to mozna zaadaptowac fabryczne miejsce,
tutaj najwyrazniej komus walaly sie amory ze sprezynami i postanowil przystosowac karoserie do posiadanych kolumn,zamiast zrobic odwrotnie ;]
-
Myśle, że miało by to szanse dobrze jeździc gdyby kolumny wstawił w miejsce amortyzatorów, albo amortyzatory zostawił na miejscu, a sprężyny dał w miejsce odboju. Czy kolmna bedzie zginana to zależy sztywnosci zastosowanych poli.
-
Moim zdaniem będzie zginana ze względu na kinematykę drążka Panharda i wahaczy wleczonych.
-
"zginanie" kolumny od drazkow nie ma znaczenia,bo nie jest osadzona na sztywno,tylko siedzi w elementach podatnych
-
ja bym nie robił takiej wnęki tylko zastosował rurę o ściance 2.5mm , ją tam wspawał - można by było dobrać taką średnicę żeby wszystko ładnie pracowało i jednocześnie ona byłaby kawałkiem podłużnicy
-
"zginanie" kolumny od drazkow nie ma znaczenia,bo nie jest osadzona na sztywno,tylko siedzi w elementach podatnych
Tylko ile tam jest luzu do ścianek tej wnęki- wystarczy?
-
tego na zdjeciach nie widac ,wiec jak wykonawca nie zachowal odpowiednich odleglosci to spartolil robote,
chociaz w sumie widac na zdjeciu,ze juz zwyczajne postawienie na kola moze przesunac most do tylu na tyle,ze sprezyna dotknie blachy