FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: mrog6608 w Styczeń 13, 2017, 23:55:39 pm
-
Panowie, mam pytanie odnośnie reflektorów w POL. CARO 1995, mianowicie czy jest możliwość zdemontowania przedniej szyby? Tzw. "oko" w reflektorze jest mocno przepalone, da się przywrócić do pierwotnego stanu?
-
to jest szklo, wiec mozesz uzyc agresywnej chemii by usunac wszystko co na nim osiadlo
-
Podepnę się pod temat, da się w jakiś sposób naprawić uszkodzone spinki? Wkłady mi latają po reflektorze jak arab na dywanie.
-
Podepnę się pod temat, da się w jakiś sposób naprawić uszkodzone spinki? Wkłady mi latają po reflektorze jak arab na dywanie.
Kupić nowe.
-
jeszcze są na WESEM.PL kupiłem w zeszłym roku po ok.120 za sztuke i mam nowe lampy świecą super
-
Ja kupiłem na wesem.pl w zeszłym tygodniu i świecą DRAMATYCZNIE CH*JOWO!
-
Ja kupiłem na wesem.pl w zeszłym tygodniu i świecą DRAMATYCZNIE CH*JOWO!
Czyli jednak dobrze, że ich nie wziąłem i szukam oryginału :]. Żarówki jakieś porządne zamontowałeś, optyka reflektora jest kiepska? Powiedz coś więcej.
-
to jest szklo, wiec mozesz uzyc agresywnej chemii by usunac wszystko co na nim osiadlo
Tylko że prawdopodobnie chodziło nie o przepalone szkło, lecz o przepalony odbłyśnik. Nie rozbierałem co prawda reflektora, ale w halogenie jest on metalowy, więc z tą agresywną chemią to może jednak nie tak odważnie...
Czy ktoś próbował regenerować odbłyśniki tzw. srebrzanką?
-
Wesem dobrze świecą jak są nowe, ale problem jaki można zaobserwować to płowienie odbłyśników
-
A więc ponawiam pytanie - czy warto je podmalować, czy zdecydowanie szkoda zawracania głowy? Wiadomo, że nie będzie to lustro jak w przypadku powłoki metalicznej, ale czy w ogóle można polecić komuś innemu niż handlarze.
-
Żarówki mam H4 Hella bez żadnych udziwnień typu zenon ultra nasa hwdp light +200%. Co tu dużo gadać- świecą blado, światłem mocno żółtym jak lampka od roweru. Promień odcięcia po lewej stronie jest bardzo okrojony do środka jezdni i diagnosta na ustawieniu łapał się za głowę o co chodzi. Ogólnie lepiej poszukać na Allegro nówek ale ZEM. Szkoda kasy na Wesemy.
Ja kupiłem na wesem.pl w zeszłym tygodniu i świecą DRAMATYCZNIE CH*JOWO!
Ja też kupiłem na wesem i bardzo dobrze świecą, znaczna poprawa w porównaniu ze starymi. Możesz rozwinąć temat i opisać na czym polega ""ch*"owość" ?
Jeżeli dla Ciebie te lampy świecą na prawdę dobrze, to znaczy że musiałeś mieć konkretnie "dojechane" oryginały :-)
-
Ale co ma światło "żółte jak lampka od roweru" do reflektora? Jak jest żółte, to masz duże spadki napięcia po drodze do reflektora lub jakieś podróby Helli :] Co do reszty jestem w stanie w to uwierzyć, mam w 125p nowe reflektory H4 wesem, natomiast w zielonym akwarium zamontowałem zelmoty H4 w bardzo dobrym stanie. Różnica faktycznie kolosalna, wesemy w porównaniu do zelmotów mają fatalną optykę, więc wcale bym się nie zdziwił, jak w reflektorach do caro tak samo ją skopali.
-
Panowie, nie od dzisiaj wiadomo że tylko ZEM Ełk nadaje się do jeżdżenia nocą. Dodatkowo wystarczy kupić dobre markowe żarówki np. Osram Night Breaker i problem oświetlenia przestaje w Polonezie istnieć. Słabe światła w Caro to właśnie rzemiosło albo zniszczone oryginały i kiepskie lub wypalone żarówki.
-
Ale co ma światło "żółte jak lampka od roweru" do reflektora?
Barwa napylenia odblasku. W Wesemach jest platynowa, bardziej wpadająca w żółć. Natomiast w ZEM-ach masz idealne, czyste srebro. Dalsze pytania? ;)
-
Ale co ma światło "żółte jak lampka od roweru" do reflektora?
Barwa napylenia odblasku. W Wesemach jest platynowa, bardziej wpadająca w żółć. Natomiast w ZEM-ach masz idealne, czyste srebro. Dalsze pytania? ;)
Wklej zdjęcie, bo aż ciężko uwierzyć. Wszelkie odbłyśniki wesemów, z jakimi się spotykałem miały normalne, srebrno-lustrzane.
-
U mnie wyglądają tak, i są normalne srebrne.
Zajebiście. Czym malowałeś?
-
polecam czarny półmat z motipa.