FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Karoseria / Blacharka / Wnętrze => Wątek zaczęty przez: mexyk w Maj 06, 2017, 15:21:08 pm
-
Siemka wszystkim
Mam problem a mianowicie zastanawiam się jak przerobić fotel bądź zaadaptować inny żeby był niżej jestem dość wysoki 205cm i jest mi niewygodnie zmieniłem fotele przednie na ig jest trochę lepiej ale nie za bardzo. Nie mam sam koncepcji jak to zrobić.
-
Ja zamontowałem do swojego fotele z audi a 3 niestety były za wysokie pomimo maksymalnych przeróbek fotela i głowa była przy suficie jedyne wyjście to przerobić mocowanie foteli w podłodze.
-
Trochę poprawia sytuację podsufitka z ostatnich caro czy plusów. Jest ze 2cm wyższa. Szyberdach też może pomóc tyle że tak szerokich aby sięgały nad głowę kierowcy chyba nie ma.
Spotkałem się też z przypadkami przeróbki wewnętrznego mocowania fotela.
Jak jeździsz sam i nie przestawiasz fotela to ponyśl o założeniu groka na stałe za pomocą kątownika na wewnętrznym mocowaniu. Taki zimnogięty ze ścianką 5mm powinien dać radę. Obejdzie się bez cięcia i spawania karoserii a na mechanizmie od przesuwu fitela zyskasz kolejne 2cm jak nie lepiej.
-
No właśnie nie chcę wycinać mocowania fotela a to wadzi najbardziej <mysli> może ktoś ma pomysł z czego zaadaptować taki fotel bo jednak wolę jeździć autem niż zeby stało
-
Niższe to ciężko. Jedynie kubełki do głowy mi przychodzą. Tyle że jak dasz jakiekolwiek płozy do regulacji t-p to i wysokość ucieknie...
Zawsze zostaje dać fotel 5 cm na zewnątrz i postawić go na dolnej płozie a wewnętrzną zrobić w kształcie z-ki.
-
Zawsze zostaje dać fotel 5 cm na zewnątrz i postawić go na dolnej płozie a wewnętrzną zrobić w kształcie z-ki.
Jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić
http://www.ebay.co.uk/itm/RECLINING-BUCKET-CAR-SEAT-BLACK-COLOUR-NEW-ADJUSTABLE-SPORTS-RACING-SEATS-/302273224545?hash=item4660e35f61:g:jrcAAOSwDmBY47da
ale to też bym musiał spawać nie chcę spawać bo mam extra zakonserwowaną podłogę i jak ruszę to na 100% będzie gnić :)
-
Jak pisałem podsufitką i zamociwaniem groka na stałe na kątowniku zyskasz ok. 4cm. Jedynie wspornik fotela od strony drzwi skracasz odpowiednio. To wszystko nie wymaga ingerencji w konstrukcję auta.
Przesunięcie fotela w stronę drzwi to odkręcenie go od szyn. Wymontowanie wspornika od strony drzwi i dorobienie nowego wspornika od strony tunelu.
Jak wymontujesz forel z auta to zrozumesz o co chodzi. W groklinie cały system mocowania jest rozbieralny więc jest spore pole do popisu.