FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SZYBKO => Szybkie pytanie / odpowiedź => Wątek zaczęty przez: Ciastek w Lipiec 30, 2017, 10:12:51 am
-
Cześć, zauważyłem wewnątrz kata dziurę na wylot przez całą grubość wkładu. Średnica około 20mm, natomiast sam wkład poza tym ma jasny kolor i trzyma się w jednym kawałku. Jeździłem nim chwilę i raczej wszystko było w porządku,pytanie czy na przeglądzie wyjdą jakies kwiatki przy analizie spalin i czy to początek końca tego katalizatora?
-
Standardowa trwałość każdego kata to koło 100 tys. km.
Niekoniecznie cokolwiek wyjdzie na analizatorze, zakładając że go w ogóle użyją <lol2>
-
W Sosnowcu raczej sprawdzają wszędzie, a jak nie sprawdzają to pewnie zaczna bo cuda na skp się będą działy za parę lat a może i wczesniej
-
czy to początek końca tego katalizatora?
Jeżeli jest przewiercony, to już jakiś czas temu musiał się skończyć.
OHV na gaźniku podczas badania analizatorem spalin mieściła się w normach to i chyba Rover powinien się zmieścić, jeżeli sprawny.
-
Tyle że gaźnik ma zupełnie inne normy niż wtryskowiec...
-
Tyle że gaźnik ma zupełnie inne normy niż wtryskowiec...
A ja myślałem że jest ogólnie norma Euro dla benzyny, bez znaczenia na sposób zasilania.
-
dla gaznikow jest euro0 ,dla wtrysku bez kata euro1 ,z katem od euro2 wzwyz