FSO-Polonez Tuning Klub
		GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: Marek94 w Styczeń 12, 2018, 11:19:08 am
		
			
			- 
				Witam mam do was pytanie czy przejście z jedno punktowego na pełen jest bardzo czasochłonne ?
 Z tego co na szybko ogarnąłem to ma inne kolektory z czego jeden ma inne otwory w głowicy ale to chyba jakiś duży problem nie jest  komp jest pod tyłkiem pasażera a nie na błotniku zapewne cewka też jest inna filtr powietrza i co jeszcze ?
 Wiadomo musiała by iść nowa wymaga to demontażu deski itp czy da się to zrobić mniej inwazyjnie ?
 Pytam bo mam klimę i myślę że lepiej na gsi by to działało a dwa che coś z tym silnikiem zrobić ale jeszcze nie wiem co a w N/A jest strasznie ciężko coś z niego krzesać a poza tym mam już dość dłubania w wolno ssaków
 wiec zostaje jakieś dmuchanie albo wymiana na inny,co do pierwszego myślę że gsi bardziej by się do tego nadawało tym bardziej że mój reduktor wykazuje oznaki zużycia a ważność butli kończy się za dwa lata wiec mógłbym założyć nową instalacje sekwencyjna specjalnie do tego celu żeby to jakoś nisko przebudowo wystroić.Ale jak przekładka na gsi będzie mega upierdliwa a do tego dojdzie wymina gazu to nie wiem czy nie zaszaleje nie stawie jakiegoś dziwaka na emu albo zarzucę projekt i będę śmigał ohv do usranej śmierci  :]
- 
				 tekst niezrozumiały. napisz to jeszcze raz. najpierw na "brudno", popraw błędy i dopiero wtedy wklej. 
			
- 
				ile jest o tym tematow!