FSO-Polonez Tuning Klub
		GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: angel_866 w Czerwiec 24, 2018, 07:13:21 am
		
			
			- 
				Jak w tytule,jak się za to zabrać,jakaś instrukcja ? <blee>
			
- 
				to cholernie skomplikowana robota zważywczy na to, ze w tej skrzyni nie ma tulei drazka  :d
			
- 
				No, jakieś tam chyba jednak są - jak podaje Morawski na str. 122 - tulejka stożkowa, tulejka odległościowa...  Wymiana wydaje się być kwestią ruszenia tyłka sprzed komputera, bo przy uszkodzonych ww. elementach drążek wystarczy po prostu zdjąć, a na nowych powinien sam się zatrzasnąć po nałożeniu.
 Swoją drogą, nie sądziłem, że można jeszcze gdzieś dorwać takie pierdółki.
- 
				Zanim zacznie się ptkowanie o niczym na kilkanaście stron kończąc na tym która opcja polityczna jest lepsza,podrzucam linka do takiego czegoś,że to istnieje i można kupić
 https://allegro.pl/zestaw-naprawczy-lewarka-zmiany-biegow-polonez-fso-i6838624069.html
- 
				No, jakieś tam chyba jednak są - jak podaje Morawski na str. 122 - tulejka stożkowa, tulejka odległościowa...  Wymiana wydaje się być kwestią ruszenia tyłka sprzed komputera, bo przy uszkodzonych ww. elementach drążek wystarczy po prostu zdjąć, a na nowych powinien sam się zatrzasnąć po nałożeniu. tak, to sa tulejki drazka ...doslownie,
 ktore z powodzeniem zastapilem w jednym egzemplarzu docietym wezem gumowym,
 chyba przeceniam ludzi - niech autor potwierdzi, ze nie potrafi wlozyc bolca w otwor, wczesniej nakladajac na bolec elementy z tworzyw sztucznych,
 instrukcja w kazdym opakowaniu prezerwatyw ;]
 
 Zanim zacznie się ptkowanie o niczym na kilkanaście stron kończąc na tym która opcja polityczna jest lepsza najwyrazniej to jest wciaz potrzebne takim jak ty, skoro sami sie upominacie