FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: maniek1 w Luty 03, 2019, 19:53:40 pm

Tytuł: ZBIORNIK PALOWA
Wiadomość wysłana przez: maniek1 w Luty 03, 2019, 19:53:40 pm
Witam, mam pytanie, zbiornik paliwa producenta P.P.H.U Fux co to za jakość ktoś miał styczność ?
Tytuł: Odp: ZBIORNIK PALOWA
Wiadomość wysłana przez: banned w Luty 03, 2019, 21:34:11 pm
Mam taki, tyle że wersji na szeroki kołnierz do dużej elektropompy.

Przegrody i wanienka niby takie same jak w FSO, jednak nie działają tak dobrze, przy 1/4 zbiornika silnik przerywa przy skręcaniu w prawo z braku benzyny, pompę trzeba zmontować w dodatkowej wymodzonej puszce żeby się pozbyć tego problemu.

Rura wlewowa zaokrąglona ale kąt trochę inny i krótsza, mimo to da się złożyć z wlewem bez przeróbek. Musiałem też nawiercić otwór u góry i przełożyć rurkę od powrotu benzyny z oryginalnego baku, bo w FUXie nie było a ja miałem kołnierz bez powrotu.

Taki bak pomalowałem chlorokauczukiem bez ruszania jego lakieru, dwa lata, w zimie też i jak na razie jest ok.
Tytuł: Odp: ZBIORNIK PALOWA
Wiadomość wysłana przez: maniek1 w Luty 03, 2019, 22:29:57 pm
Mam taki, tyle że wersji na szeroki kołnierz do dużej elektropompy.

Przegrody i wanienka niby takie same jak w FSO, jednak nie działają tak dobrze, przy 1/4 zbiornika silnik przerywa przy skręcaniu w prawo z braku benzyny, pompę trzeba zmontować w dodatkowej wymodzonej puszce żeby się pozbyć tego problemu.

Rura wlewowa zaokrąglona ale kąt trochę inny i krótsza, mimo to da się złożyć z wlewem bez przeróbek. Musiałem też nawiercić otwór u góry i przełożyć rurkę od powrotu benzyny z oryginalnego baku, bo w FUXie nie było a ja miałem kołnierz bez powrotu.

Taki bak pomalowałem chlorokauczukiem bez ruszania jego lakieru, dwa lata, w zimie też i jak na razie jest ok.


masz jakieś zdjęcie jak zmodyfikować obudowę pompy, tak żeby nie brakowało mu paliwa ?
Tytuł: Odp: ZBIORNIK PALOWA
Wiadomość wysłana przez: banned w Luty 04, 2019, 15:40:58 pm
Nie mam bo póki co tylko teoretycznie wymyśliłem że gdyby pompę zamknąć w puszce, która miała by np. dwie dziury, z przodu i z tyłu, u dołu, to benzyna wpadałaby dostatecznie szybko żeby zasilić pompę ale nie uciekałaby na boki. Miałem to zrobić u siebie ale mi się nie chciało, po prostu jak benzyna spada do 1/4 to jadę zatankować.
Tytuł: Odp: ZBIORNIK PALOWA
Wiadomość wysłana przez: sova w Lipiec 22, 2020, 12:44:14 pm
Witam
Jak zbiornik opisany że do caro plus 1,4, to taki sam był w zwykłym  Caro? Czy Plus miał już jakies modyfikacje  i nie będzie pasować ?
Tytuł: Odp: ZBIORNIK PALOWA
Wiadomość wysłana przez: Dawid91 w Lipiec 22, 2020, 12:52:24 pm
Wszystkie Poldorovery Caro i Caro Plusy GSi mają taki sam zbiornik, duży otwór na pompę

Caro Plus bosch i Caro Abimex mają mały otwór.

Bardziej zależy o jaki silnik chodzi, niż plus czy nie plus
Tytuł: Odp: ZBIORNIK PALOWA
Wiadomość wysłana przez: Michał_22 w Lipiec 22, 2020, 21:47:10 pm
Miałem taki zbiornik, to po jednej podróży go zdemontowałem. Kupiłem oryginał, wyczyściłem, pomalowałem i służy do dziś. Tylko to było parę lat temu, oryginalny, nie zgnity zbiornik, było lepiej dostać...
Tytuł: Odp: ZBIORNIK PALOWA
Wiadomość wysłana przez: AUTOSAN w Lipiec 22, 2020, 22:51:11 pm
Wszystkie Poldorovery Caro i Caro Plusy GSi mają taki sam zbiornik, duży otwór na pompę

Caro Plus bosch i Caro Abimex mają mały otwór.

Bardziej zależy o jaki silnik chodzi, niż plus czy nie plus
I dodajmy, że oprócz rozróżnienia silnikowego też nadwoziowo Atu miał inny  <spoko>
Tytuł: Odp: ZBIORNIK PALOWA
Wiadomość wysłana przez: Macfly w Lipiec 22, 2020, 23:43:16 pm
I dodajmy, że oprócz rozróżnienia silnikowego też nadwoziowo Atu miał inny 

I to się chyba zgadza właśnie. W swoim 1.8 mam bak oryginał FSO z Abimexa 96 i na 100% nie był ruszany a ma taki sam otwór jak pod kołnierz Rovera . Wyciągałem go z mojego 1 ATU które miałem nikt tam przed mną wcześniej nie grzebał na 100% a montaż pompy wyglądał odkręć dekiel z pompą abi przykręć dekiel od baku z Carorovera do ATU .
Tytuł: Odp: ZBIORNIK PALOWA
Wiadomość wysłana przez: mihals w Lipiec 23, 2020, 01:50:24 am
Wszystkie Poldorovery Caro i Caro Plusy GSi mają taki sam zbiornik, duży otwór na pompę

Caro Plus bosch i Caro Abimex mają mały otwór.

Bardziej zależy o jaki silnik chodzi, niż plus czy nie plus
I dodajmy, że oprócz rozróżnienia silnikowego też nadwoziowo Atu miał inny  <spoko>
Bosch miał otwór na dużą pompe, abimexy też często zdarzały się z duzą pompa, były też różnice w powrocie paliwa, niektóre miały w baku a inne w deklu od pompy. Mam bak współczesnej produkcji i nie narzekam byle by nie jeździć na zerowym stanie paliwa do gra gitara