FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: Franz Maurer w Kwiecień 26, 2019, 22:59:00 pm
-
Witam zamontowałem dziś w moim Atu z 96 roku kolumnę kierownicza na gruby wieloklin w celu założenia Raida i od tego momentu kierownica ciężko chodzi i niespecjalnie odbija. Co moze być przyczyną? Kupiłem zajechaną kolumnę? Dodam ze wcześniej na kierownicy były luzy ale cały układ chodził lżej
-
Polonez to nawet usterki ma takie same :P jak przelozylem kolumne to tez mialem podobnie, ja to robilem iles lat temu... niestety nie powiem dokladnie co bylo przyczyna bo nie pamietam, ale kojarze ze gdzies musi byc luz..... ZA dokladnie spasowales elementy. Albo zle ustawiles kierownice wzgledem przekladni
-
Zmieniłeś całą kolumnę czy górną część?
-
Górną, od kierownicy do końca tych plastików co są wokół kolumny.
-
Rozmontowałem i założyłem jeszcze raz kolumnę i kierownica chodzi trochę lepiej ponad to zauważyłem że wałek w kolumnie na który montuje się kierownice kręci sie z z delikatnym oporem w porównaniu do tej co miałem plus słychać tj. Pocieranie metalu o metal