FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: banned w Maj 03, 2019, 16:53:05 pm
-
Pacjent to OHV na gaźniku, konkretnie to 1,5 AB.
Auto dobrze się zbiera, ma moc na wysokich obrotach, naprawdę fajnie idzie, ale póki się dobrze nie rozgrzeje to każde dodanie gazu, poza niesamowicie delikatnym, powoduje że jakby nie dochodziło do zapłonu, po prostu przerywa. Jak mu nagle depnąć to, to się wyłącza. Trzeba go długo trzymać na ssaniu.
Kable WN wyglądają na stosunkowo nowe, świece ok. choć planuję je zmienić. Wszystkie filtry nowe, włącznie z filtrem paliwa, mają może 50km nalotu.
Wolne obroty gdy jest rozgrzany między 800 a 1000, gdy jest zimny i wyłączyć ssanie to spadają do 500-600, o dziwo silnik pracuje wtedy równo.
Gdzie szukać przyczyny, coś jest źle ustawione, zużyte, czy "ten typ tak ma"?
-
Regulacja zaworów i zaplonu
-
Regulacja zaworów i zaplonu
Ale to jest elektronik
-
No i? Oprócz tego co wspomniałem cały aparat do sprawdzenia i skoro elektronik to i zielony kabelek
-
Gaźnik do wyczyszczenia na dzień dobry
-
Sprawdź elektro-dyszę w gaźniku może przyśniedziała i stąd problemy.
-
No i? Oprócz tego co wspomniałem cały aparat do sprawdzenia i skoro elektronik to i zielony kabelek
W którejś książce, nie pamiętam czy w Morawskim czy w Trzeciaku czytałem że elektronika się nie ustawia.
Gaźnik do wyczyszczenia na dzień dobry
Niestety nie znam się na gaźnikach, jak przeczytałem pozbawiony zdjęć opis w Morawskim to stwierdziłem że konwersja na Abimexa nie byłaby trudniejsza.
-
W którejś książce, nie pamiętam czy w Morawskim czy w Trzeciaku czytałem że elektronika się nie ustawia.
W swoim życiu przeczytałem dwie książki. Jedna z nich to ojciec chrzestny.
Weź stroboskop w rękę i ustaw zapłon. Jak nie pomoże to aparat na stół
-
W swoim życiu przeczytałem dwie książki. Jedna z nich to ojciec chrzestny.
Widzę, że komuś się Poranek Kojota przypomniał. :P
A co do książki to polecam też prequel Ojca Chrzestnego - Rodzina Corleone. Fajne dopełnienie Ojca Chrzetnego. ;>
Regulacja zaworów i zaplonu
Regulacja regulacją, ale jakby był rozregulowany bardzo to chyba by nie miał mocy "u góry" po nagrzaniu. Czy się mylę ?
-
Nie koniecznie jeśli chodzi o regulacje. Napewno nie zaszkodzi. A o gaźniku nie wspomnę.
-
W którejś książce, nie pamiętam czy w Morawskim czy w Trzeciaku czytałem że elektronika się nie ustawia.
nie ustawiasz przerywacza,bo go nie ma w elektroniku,
ale tu chodzi o regulacje kata zaplonu na wolnych obrotach, a to robisz obracajac calym aparatem wzgledem mocowania - niezaleznie od modelu aparatu,
fabrycznie dla 1.5 to 5* ,a dla 1.6 to 10*