FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ Hamulcowy => Wątek zaczęty przez: Waldekk111#1864 w Marzec 14, 2005, 20:57:09 pm
-
Witam mam pomysł i prosze o wasza zdanie . Wymysliłem aby wyj?c półoske i te mocowanie jazma pzeci?ć na 2 czesci i z 2 takich zrobić jedn? tak aby po 1 i po 2 stronie mozna byłoby załozyc jazmo a co zatym idzie zacisk hamulcowy i mamay hydrauliczny ręczny co wy na to?
-
Niewatpliwie, hydrauliczny reczny jest lepszy od mechanicznego. Ale nie stety nie dozwolone sa takie przerobki, mam na mysli to, ze mechaniczy rekaw bedziesz musial zostawic bo nie przejdzie przegladu.
-
troche tak chyba strach grzebac przy hamulcach:>...?
-
Powoli, powoli. Układ hydraulicznego ręcznego jest układem wg mnie bardziej bezpiecznym niż układ z link?. Jeżeli dobrze się to zrobi ( a nie jest to wcale trudne i nie potrzeba do tego zakładać drugiego jarzma i zacisku :!: - wytarczy pompa sprzpęgła z kanta albo jakiego? innego Lanosa ) będzie to bardzo wydajny i w 100 % pewny sposób na zatrzymanie samochodu. Nie dramatyzujcie tak. Sprawa rozbija się o wspomnian? pompę sprzęgła, dodatkowy zbiornik na płyn, trójnik na przewodach i to wszystko (ewentualnie można zlikwidować zapadkę w ręcznym :twisted:)
-
ale co do trujnika to hyba zły pomysł bo bede pompował plyn równiez do p?py w komoze silnika
-
Kiedy? my?lałem nad przerobieniem lucasów na hydrauliczny rękaw. Jak kto? rozbierał to widział zapewne miejse w którym obie szczęki się opieraj?. Pic polegałby na tym żeby zamiast tej blachy wsadzić tam drug? centralkę hydrauliczn? i podł?czyć j? z dodatkow? pomp? płynu. Wtedy przy hamowaniu hydraulicznym rękawem nie działałaby górna czę?c okładzin tylko dolna. Zastanawia mnie tylko jak to by działało. Może kto? się do tego ustosunkuje. Albo najlepiej zaryzykuje i przerobi.