FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: Tales w Lipiec 05, 2020, 11:19:53 am

Tytuł: Zmiany w układzie kierowniczym przez okres produkcji Poloneza
Wiadomość wysłana przez: Tales w Lipiec 05, 2020, 11:19:53 am
Mój polonez z 94 roku ma przekładnie i wspornik bez wąsa. Ograniczenie skrętu kół odbywa się poprzez oparcie dźwigni zwrotnicy o ograniczniki skrętu które to są przekręcone do dolnych wahaczy.
Z tego co wiem w roku 95 skręt kol został zwiększony. Wąs przekladni i wspornika opierał się na ogranicznikach w postaci ceowników przyspawanych do poprzeczki zawieszenia.
Mam okazję kupić kompletne wspomaganie z Plusa. Co mnie zdziwiło to ta przekładania nie ma wąsa. Wiec w jaki sposób odbywa sie ograniczenie skrętu kół?
Tytuł: Odp: Zmiany w układzie kierowniczym przez okres produkcji Poloneza
Wiadomość wysłana przez: Multec w Lipiec 05, 2020, 12:12:01 pm
Ogranicznik jest w przekładni.