FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Napęd => Wątek zaczęty przez: lampart125p w Październik 31, 2020, 14:35:55 pm
-
Panowie mam pytanie może głupie. W moim 125p zmiana biegów podczas jazdy jest niby spoko ale jeździłem ostatnio 125p.kombi z 1990r i tam lewarek chodzi sztywnej (mniejszy ruch jałowy - luz )A samo przelaczanie odbywa sie z mniejszym wysylkiem niż u mnie . Tu moje pytanie czy sam wybierak to co jest pod guma od góry skrzyni w jakiś sposób się smaruje?
-
nie smaruje się bo dostaje opary oleju ze skrzyni
Możesz go sobie wykręcić od góry na 4 śrubach i spróbować regeneracji lub wymiany na nowy.
Nadmierne luzy to mogą być jeszcze tulejki gumowe na patyku.
-
Zestaw naprawczy lewarka, i będzie po problemie.
-
Zestaw naprawczy wymieniłem w październiku 2012 r od tamtego czasu zrobiłem z.12 tysiecy
-
Tak, wybierak pod gumą w skrzyni można smarować cienką warstwą smaru grafitowego lub litowego, żeby ruch był płynniejszy. Zbyt dużo smaru może powodować przyciąganie brudu, więc wystarczy lekka warstwa. Często też poprawia komfort zmiany biegów sprawdzenie stanu tulejek i cięgien lewarka.
https://www.caprinew.pl/artykuly/czym-sie-rozni-pizza-neapolitanska-od-klasycznej/?_gl=1*1v37vzc*_up*MQ..*_ga*MTU5NjI1MjIyNS4xNzYxNTczMDM3*_ga_R5N1GSDZST*czE3NjE1NzMwMzYkbzEkZzEkdDE3NjE1NzMwMzYkajYwJGwwJGgw (https://www.caprinew.pl/artykuly/czym-sie-rozni-pizza-neapolitanska-od-klasycznej/?_gl=1*1v37vzc*_up*MQ..*_ga*MTU5NjI1MjIyNS4xNzYxNTczMDM3*_ga_R5N1GSDZST*czE3NjE1NzMwMzYkbzEkZzEkdDE3NjE1NzMwMzYkajYwJGwwJGgw)