FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: wrb#1974 w Grudzień 30, 2020, 20:24:05 pm
-
podczas odkręcania pompy paliwa z dużym deklem wszystkie szpilki odpadły przeżarte rdzą. pompa wcześniej skończyła żywot. kupiłem zbiornik z małym otworem wraz z pompą pasująca do niego. niestety pompa jest do wtrysku wielopunktowego, tworzy ciśnienie zbyt wysokie i wtrysk nie działa. nie mogę znaleźć pompy z małym deklem do Abimexa. polecili mi pompę oryginalną https://www.iparts.pl/czesc/pompa-paliwa-meat-doria-765141,0-244-765141-798265.html która do małego dekla nie da się założyć. z kolei ta pompa https://www.ucando.pl/p/pompa-paliwa-meat-doria-76386/N-OS4QJVNJDYY-458 jest zbyt długa. poradźcie coś.
-
Ja abimexem jezdzilem na pompie od PN Rovera i wtrysk dzialal normalnie. Na tej samej pompie później jezdzilem 1.4 a po swapie na 1.6 po kilku miesiacach jazdy na rezerwie dopiero umarla. Takze powinno normalnie dzialac. Chyba, ze regulator cisnienia jest uszkodzony
-
Tsk jak wyżej, abimex działa prawidłowo na pompie od mpi. Testowane. Pozatym abimex ma właśnie w 90% pompe z małym deklem, a wielopunkt czy to rover czy gsi ma z dużym pompe.
-
Ja mam bak od Abimexa w ATU a dekiel cały z pompy od Rovera więc z tymi kołnierzami to jest różnie ludzie mnie straszyli a wszystko było PnP . Co do zalewania to ja nie wiem u mnie 1.4 zalewało przy za mocnej pompie a co dopiero abimexa .
-
Co do zalewania to ja nie wiem u mnie 1.4 zalewało przy za mocnej pompie a co dopiero abimexa .
Nie ma takiej możliwości, chyba, że wsadziłeś pompe z dragstera Top Fuel. Przy uwalonym regulatorze być może. Ewentualnie zamienionym przewodzie powrotnym z tym do pochłaniacza. Wtedy jest ponad 4 bary i faktycznie, ciut zalewa...
-
Nie wiem jaka pompa po tym jak padła to założył mi ziomek identyczną jaką miał W VVC 160 u siebie w caro i mam ją do dziś przy zwykłym 1.8 ale na 1.4 ewidentnie po jej założeniu było czuć nie przepalone paliwo trochę . Regulator mam z Rovera w silniku nie z szesnachy może to dawało w dupę nie wiem .
-
Jak regulator miałeś od silnika w którym wtryskiwacze pracują na innym ciśnieniu to nie mogło być dobrze.
-
U siebie zamontowałem pompę Energy G30042, można ją kupić od razu z kołnierzem.
http://energy.org.pl/szukaj.html?q=g30042&kat=null
Działa już ze 2 czy 3 lata, ale ja używam jej do odpalania, potem przełączam na gaz (zrobiłem tak, że pompa podczas jazdy na gazie jest odłączana i nie pracuje). Zdarzyło mi się na benzynie przejechać na niej może z 70 kilometrów <lol2> Ale póki co działa.
-
Też mam tą pompę u siebie, póki co działa. Jednak podobnie jak u Daniela jeśli poldek już jeździ ( co obecnie jest rzadkością, tak jak śnieg zimą w Polszy ;) ) to akurat na gazie i pompa służy do odpalania, lub do dojechania na stację jak LPG zabraknie w zbiorniku.
-
Jak regulator miałeś od silnika w którym wtryskiwacze pracują na innym ciśnieniu to nie mogło być dobrze.
Każdy Rover ma 3 barowy regulator.