FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ Hamulcowy => Wątek zaczęty przez: lampart125p w Sierpień 26, 2021, 18:00:06 pm
-
Witam Panowie. Wczoraj jadąc kolegi 125p z prawego tylnego zacisku wyciekał płyn hamulcowy r3. Okazało się że wyciek był z pod oringu na srubie od układu hamulca recznego( na zdjęciu śruba bez oringu ).dziś.po wykonaniu kilkunastu telefonów znaleźliśmy cały zestaw by zregenerować zacisk. Ale przyszła mi myśl do głowy czy ktoś z was zregenerował w jaką sposób jakieś patenty by ta śrubę którą puszcza płyn pod oringiem nawet nowym( skorodowane pod oringiem -wzery) tych nowych śrub coraz mniej A używek mam chyba z 3 sztuki może dało by radę jakoś je zregenerować.
-
jak masz dużo pieniędzy to chrom techniczny i szlif na właściwy wymiar. Zakłady które naprawiają siłowniki hydrauliczne zajmują się takimi operacjami.
-
Jak to było pod oringiem na tej śrubie, to może by dało się delikatnie wyrównać wżery i uzupełnić np klejem epoksydowym lub założyć troszkę większy oring.
-
Zacisk zregenerował kupiony nowy cały zestaw plus całe nowe tylne przewody. Ale znalazłem na allegro taka ofertę https://allegro.pl/oferta/skv-zacisk-hamulca-tyl-prawy-10875576798. Co sądzicie o takim zamienniku. Cena akceptowalne tylko jak z jakością . Może ktoś z was brał do bendixa
-
Zacisk zregenerował kupiony nowy cały zestaw plus całe nowe tylne przewody. Ale znalazłem na allegro taka ofertę https://allegro.pl/oferta/skv-zacisk-hamulca-tyl-prawy-10875576798. Co sądzicie o takim zamienniku. Cena akceptowalne tylko jak z jakością . Może ktoś z was brał do bendixa
mam elektryczną pompę paliwa w F125p i jest ok. myślę że zaciski też będą dobre.
-
'skv germany' to pakowacz części zamawianych najprawdopodobniej w chinach. Nie wiem, jak z odlewami, ale ich siłownik zamka centralnego do passata b5 rozpadał się w rękach, więc cudów bym się nie spodziewał.
W razie czego masz 2tyg na zwrot, więc możesz zamówić i dokładnie obejrzeć przed montażem
-
Nie wiem jak te zaciski ale zaciski kilku innych firm kupowane do m.in golfa 4 i pochodnych były na tyle suche na tłoczkach że stawały po niedługim czasie więc te może będą ok ale wartało by je przesmarować we własnym zakresie.