FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: kuko w Luty 04, 2025, 19:35:44 pm
-
Cześć! Mam problem ze swoim bolidem Polonezem Kombi Delphi. Auto kręci, na plaku chwilowo odpala i gaśnie. Pompę paliwa słychać po przekręceniu kluczyka, paliwo w przewodzie do listwy jest, wtryski spięte na krótko cykają. Co może być przyczyną? Auto miało dłuższy postój i po dolaniu paliwa do baku, przy próbie odpalenia, słychać było bąblowanie ze strony pompy paliwa. Strzelam więc, że w baku było pusto. Może zaciągnęło jakiś syf i się przytkało? <mysli>
-
zdejmij przewód przelewowy z listwy pod podszybiem i zobacz czy paliwo wraca do baku.
-
A może przewód podający paliwo z pompki spadł lub sparciał i paliwo się tylko przelewa w baku.
-
Wymieniłem całą listwę z wtryskami i regulatorem włącznie. Brak efektów. Nadal na plaku odpala i gaśnie. Przewód paliwowy powrotny od regulatora też wyglądał ok. W przewodzie paliwowym do listwy po próbie odpalenia paliwo jest, czyli pompa coś podaje. Może ma za małe ciśnienie?
-
odepnij przewód powrotny z listwy pod podszybiem i włóż do butelki. Po przekręceniu stacyjki musi polecieć z niego paliwo.
-
odepnij przewód powrotny z listwy pod podszybiem i włóż do butelki. Po przekręceniu stacyjki musi polecieć z niego paliwo.
Chodzi o przewód wychodzący z regulatora? Czy jakiś inny?
-
sam koniec listwy obok 6 kąta. Wąż idzie do ściany grodziowej i potem stalowym przewodem do baku. Musi nim płynąć paliwo by była pewność, że jest właściwe ciśnienie.
-
Brak ciśnienia. Czyli pompa paliwa?
-
nie koniecznie. Np rozwalony akumulator ciśnienia w studzience.
-
pompa, akumulator ciśnienia, lub sparciałe i spuchnięte przewody paliwowe od środka. Mają swoje lata, a etanol w obecnej benzynie nie były projektowane.