FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SZYBKO => Szybkie pytanie / odpowiedź => Wątek zaczęty przez: lampart125p w Marzec 10, 2025, 20:25:54 pm
-
Witam panowie pytanko.
Ile może być wart nowy wspornik ukladu kierowniczego ale tem hydrauliczny montowany na początku produkcji poloneza.
Mam sztukę nadprogramowa
-
20 zł ;) za tyle kiedyś udało mi się kupić.
A tak na poważnie to myślę ze 300-500 zł , ale musisz trafić na osobę, która go szuka.
-
Miałbym chętnego na ten wspornik. Daj do siebie namiar na priv.
-
Ma ktoś jakiś schemat jak to jest zbudowane, albo foto rozłożonego?
-
Miałbym chętnego na ten wspornik. Daj do siebie namiar na priv.
Napisałem pw
-
Ok juz jestem w domu wspornik czeka na nowego właściciela.kontakt pw
-
Akurat jak przeczytałem temat to mi się pojawił na facebook marketplace taki wspornik za skromne 550PLN ;p
-
Jakieś zdjęcia tego wspornika można prosić?
-
Już sprzedany.
-
To wiem ale nie wiem jak to dokładnie wygląda. Nie spotkałem takowego na zywo
-
(https://b.allegroimg.com/s1024/0c5bf8/df826f074de2b64f2579117c0a5b)
-
Dzięki
-
Wewnątrz masz "wiatraczek" zanurzony w oleju. W skrzydełku (lub skrzydełkach) jest otwór fi1mm do przelewania się oleju.
-
Czyli trochę coś w typie amortyzatora? To co się stało, że jednak montowano typowo mechaniczne? Koszty produkcji itp, czy trwałość?
-
koszty produkcji. To było wielokrotnie droższe. A miało zadanie tłumienia wibracji
-
To chyba też zapobiegało temu paskudnemu wyrywaniu kierownicy przy wjeździe na krawężnik. Kiedyś tak dostałem, że aż mnie kciuk bolał.