FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => NA SZYBKO => Szybkie pytanie / odpowiedź => Wątek zaczęty przez: lampart125p w Sierpień 16, 2025, 20:22:34 pm
-
Panowie , żeby skasować/ zmniejszyć już w przekładkni jkc ustawiamy koła na wprost - i podobno szukamy znaków na przekładni i wąsie i wtedy przekladnia jest na i wtedy można dokręcać śrubę.
Czy z tymi znakami to prawda ?
-
Trudno zrozumieć o co ci chodzi. Twój opis jest trudny do zrozumienia.....
-
Napisał, że
1. Wąs przekładni ma nacięcie a przekładnia kropkę. Jeśli oba znaki się pokrywają, to przekładnia jest w pozycji środkowej.
Co do regulacji docisku wałka, to trudno powiedzieć co uległo zużyciu. Moja też ma ten problem.
-
Teraz wszystko jasne.....
-
Jeju, wybaczcie panowie , napisana mało jasno a telefon jeszcze poprawia sam. Ale już wszystko wiem dzieki
Zastanawiam się czemu nie regenerują przekladni jkc
-
Widzę że niespecjalnie dałeś wiarę moim słowom napisanym na ryjbuku... ;>
Czy z tymi znakami to prawda ?
(https://zapodaj.net/thumbs/c6e4d6a3a0680.jpg) (https://zapodaj.net/plik-QNYjpRQQYT)
-
Zawsze lubie się upewnić u kilku źródeł
-
Zastanawiam się czemu nie regenerują przekladni jkc
Dlatego ze nowa kosztuje 300zł?
-
gdzie taka cena ? Na allegro jest za 400 jakiś śmieć lakierowany ze śrubami.
-
Zastanawiam się czemu nie regenerują przekladni jkc
Dlatego ze nowa kosztuje 300zł?
Daj link kupie 2
-
Chociażby w Auto-Trucku. Ostatnio Bomis też miał prawie nową za raptem 250pln. Słabo szukacie Panowie. :)
-
A ta przekładnia by działała bez wspomagania? Jakby ją zalać Hipolem?
-
Wystarczy że zaslepisz oba otwory i będzie działać. Jak chcesz zalać ja olejem to musisz jakoś połączyć oba otwory aby olej mógł się przelewać
-
jest dramat przy kręceniu na takiej przekładni. Miałem wspomę w 125p i padła mi pompa. Było bardzo ciężko jeździć.
-
A ta przekładnia by działała bez wspomagania? Jakby ją zalać Hipolem?
A po co tak kombinować? Przełożenie takiej przekładni powoduje, że bez ciśnieniowego zasilania olejem to kręci się to tragicznie. Lepiej wrzucić zwykłą przekładnię i mieć z głowy jak komuś wspomaganie nie pasuje.
-
jest dramat przy kręceniu na takiej przekładni. Miałem wspomę w 125p i padła mi pompa. Było bardzo ciężko jeździć.
Ja mam w 125p wspome jkc z możliwością wyłączenia wspomagania , w czasie jazdy na wprost jest nie najgorzej ale manewrować na wyłączonej lipa