FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: Tales w Wrzesień 08, 2025, 21:19:31 pm
-
Będę montował przekładnie ze wspomaganiem ZF, ale w moim Caro, ale otwór w grodzi jest jeszcze mały.
Pytanie na szybko, czy ktoś to u siebie przerabiał i da się to zrobić za pomocą kątówki czy lepiej przespawać kawałek grodzi z Poloneza ze wspomą? W tej drugiej opcji przy okazji ogarnąłbym to aby w 100% zgadzały mi się otwory przy serwie, ponieważ po konwersji Bendix --> Lucas zostało mi parę zbędnych.
-
Zwykłą kątówką da radę, ewentualne zaokrąglenia śmiało poprawisz dremelkiem. Może też być tak, że masz już duży otwór, wystarczy przełożyć gume
-
Nie, otwór jest mały, okrągły.
https://ibb.co/gL06hwWh
-
Mam na pocięcie budę z idealnym stanie w którym był zf i Lucas, mogę wyciąć kawałek grodzi <spoko>
-
Ja miałem pedalierę z dużą dziurą, więc odznaczenie poszło mi gładko.
Ostatnio ciałem dziursko w grodzi w 125p i mała refleksja. O ile przekłądnia ZF jest ogromna i wymaga dziurska, to przy mniejszej JKC jest szansa, że gdyby przegroda dostała parę młotów to mogło by sie obejść bez wycinania całego prostokąta. Przymierz najpierw, bo JKC ma okrągły i mniej wystający "dzióbek" i może sie zgra.
I uważaj z cięciem od środka - w komorze jest sztywny hamulcowy w tym miejscu ;)